اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال صبای قم:

تیم میثاق را دست کم نمی‌گیریم / برای پیروزی همدل شده‌ایم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: برای شکست میثاق تهران و کسب سه امتیاز این بازی خانگی در حضور تماشاگران خوب قمی همدل شده‌ایم.

تیم میثاق را دست کم نمی‌گیریم / برای پیروزی همدل شده‌ایم

محسن حسن‌زاده در حاشیه آخرین تمرین تیمش پیش از مصاف با میثاق تهران در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس تصریح کرد: تصور ما این نیست که تیم میثاق تیم ضعیفی باشد به همین خاطر نمی‌خواهیم این تیم را دست کم بگیریم.

وی بیان داشت: تیم فوتسال میثاق تهران در میانه جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال قرار دارد و از این‌رو چیزی برای از دست دادن ندارد و می‌خواهد در مقابل ما که صد درصد برای کسب سه امتیاز و بردن می‌جنگیم تیم مستحکمی باشد اما فکر تمام لحظات این بازی را کرده‌ایم.

حسن‌زاده با بیان اینکه میثاق تهران برای حفظ اعتبار خود به میدان می‌آید، افزود: به همین دلیل با این شرایط این تیم می‌تواند رقیب دردسر سازی برای ما محسوب شود و به اعتقاد من این مسابقه نیز همچون سایر مسابقات سخت و دشوار است.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم با اشاره به اینکه هرگز نباید از قبل خود را پیروز این دیدار بدانیم بیان کرد: در این مسابقه محمدحسین کوهستانی را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداریم اما سایر نفرات تیم مشکل خاصی ندارند و در دیدار برابر میثاق تهران با آمادگی صد درصد و انگیزه و روحیه بسیار قوی به منظور کسب پیروزی راهی میدان می‌شوند.

وی یادآور شد: جمعه گذشته در سالن منطقه 11 شهرداری تهران و در دیدار هفته بیستم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که میثاق تهران میزبان تیم گیتی پسند اصفهان بود، از نزدیک بازی آنها را تماشا کردم و تمام نکات لازم را از نوع بازی این تیم به بازیکنان صبا گوشزد کرده‌ام.

حسن‌زاده بیان داشت: تاکتیک‌های ویژه این بازی را ظرف دو هفته اخیر که از آخرین بازی ما می‌گذرد به خوبی تمرین کرده‌ایم، بازیکنان ما با روحیه‌تر از همیشه در تمرینات حضور داشته‌اند و مطمئناً هدفی جز کسب سه امتیاز از این بازی ندارند.

هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز چهار‌شنبه و از ساعت 18 با برگزاری دو مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان آغاز می‌شود و طی آن تیم فوتسال صبای قم صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر در دیداری خانگی پذیرای شاگردان محمود خوراکچی در تیم فوتسال میثاق تهران خواهد بود.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول