اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت گرفت

بهره‌برداری و ساماندهی گلزار شهدای روستای وردآورد علیا

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه مبارک فجر بهسازی و ساماندهی گلزار شهدای روستای وردآوردعلیا تویسرکان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری و ساماندهی گلزار شهدای روستای وردآورد علیا

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، امروز همزمان با دهه مبارک فجر با حضور فرماندار تویسرکان، رئیس بنیاد مسکن انقلاب، تنی چند از مسئولان و مردم طرح بهسازی و ساماندهی گلزار شهدای روستای وردآورد علیا تویسرکان به بهره‌برداری رسید.

در حاشیه آیین افتتاح این طرح رئیس بنیاد مسکن تویسرکان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه بهسازی روستای وردآورد علیا از سال 87 آغاز شده است، اظهار کرد: طرح بهسازی روستا با انجام عملیات اجرایی احداث دیوار حائل به طول 200 متر، تخریب 5 هزار متر مربع، جدولگذاری به طول یک هزار و 600 متر، بازسازی شبکه تأسیسات آبرسانی، برق‌رسانی، گازرسانی و مخابرات، زیرسازی معابر، آسفالت‌ریزی 3 هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید.

وی اعتبار هزینه شده برای انجام طرح را بهسازی روستا را 300 میلیون تومان اعلام کرد و اضافه کرد: در بخش آسفالت روستا مبلغ 90 میلیون تومان هزینه شده است.

به گفته علی جلالی گلزار شهدای روستای وردآورد علیا با صرف هزینه‌ای بالغ بر 170 میلیون ریال ساماندهی شده است.

وی در ادامه تعداد واحدهای مسکونی در این روستا را 340 واحد عنوان و اضافه کرد: تعداد 270 جلد سند مالکیت روستایی توسط بنیاد مسکن صادر و به متقاضیان تحویل شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تویسرکان ابراز کرد: 153 فقره وام تسهیلات روستایی به مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان به متقاضیان داده شده است.

فرماندار شهرستان تویسرکان نیز با اشاره به اینکه آن چه که امروز رخ داده است، بخشی از 34 سال خدمتگذاری دولت به ویژه به مناطق محروم است، ابراز کرد: همه مسئولان خادمان و خدمتگزار مردم هستند و تمام همت و تلاش ما همه بر این است که خدمات مطلوب و ارزشمندی که حق شماست ارائه شود.

وی انقلاب را یادآور ایثار و رشادت ملتی دانست که با پیروی از سیره و حرکت امام حسین(ع) با رهبری مردی بزرگ و دینی خودکفایی و عظمت را به ایران هدیه داد.

حسن رضانیا با تأکید بر اینکه همه ما مرهون حرکت و ایستادگی مردان و زنانی هستیم که با گذشت از خود امنیت را برای ما فراهم کردند، افزود: باید امروز با توجه و دقت کامل بر اوضاع و موقعیت هوشیار و بیدار بود تا مرعوب برنامه‌های عوام‌فریبانه دشمن نشویم.

وی مردم را پشتوانه اصلی انقلاب دانست و گفت: باید با حواس جمع و تیزبینانه امروز مراقب بود چرا که دشمن برای جدای مردم و مسئولان برنامه دارد و از هر فرصتی استفاده می‌کند تا به هدفش برسد.

انتهای پیام/89010/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول