اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه بسیجیان دانشگاه صنعتی کرمانشاه:

برای دفاع از آرمان‌های نظام تا قطره آخر خون خود می‌ایستیم

خبرگزاری فارس: بسیجیان دانشگاه صنعتی کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای از اختلاف بین مسئولان انتقاد کردند و خواستار اتحاد و هم‌دلی همه مردم و مسئولان شدند.

برای دفاع از آرمان‌های نظام تا قطره آخر خون خود می‌ایستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه بیانیه‌ای صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: ای سید و مقتدای ما، اینک که عده‌ای انسان به ظاهر خدوم دست به گریبان هم شده‌اند و منویات حضرت‌عالی را سرلوحه عملشان قرار نمی‌دهند، نیاز است تا این بسیجیان پیرو خط ولایت با اعلام برائت و بیزاری از این‌گونه درگیری‌ها و اختلافات که تنها فایده آن شادمانی و امیدوار کردن دشمن است، راه خود را از این جناح‌ها جدا کرده و اعلام کند که مکتب ما، مکتب شهدا و راه ما، راه امام (ره) است.

در ادامه این بیانیه آمده است: لازم است که به مسئولان دو قوای مجریه و مقننه اعلام شود که آیا در این بحبوحه حساس و در این وضعیت مهم که دشمن تمام هم و غم خود را برای ایجاد خلل در نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داده، نیاز است که همچون افراد بی‌تجربه و احساسی دست به این‌گونه اقدامات زده شود، آیا بازی کردن با احساسات مردم و ایجاد تشنج در جامعه امری پسندیده است، آیا مطرح کردن مسائل شخصی و حتی حقوقی در صحن مجلس که ملت ایران آن را برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بنا نهاده، امری پسندیده است، آیا نمی‌توانستید این مناقشات، مشاجرات و اختلافات کودکانه را در جایی به‌دور از چشمان ملت و به‌دور از رصدخانه دشمنان انجام دهید، که آن‌را در خانه ملت انجام دادید.

این بیانیه می‌افزاید: در این جا لازم است از آقای رئیس جمهور سئوال شود که چرا خود را تافته جدا بافته از قانون و ملت می‌دانید، آیا گمان کرده‌اید که با الفاظی همچون «نوکر ملت و خدوم مردم» و امثال این‌ها می‌توانید هرکاری می‌خواهید انجام دهید، پس این‌همه ادعای ولایت‌پذیری و تبعیت از امر رهبری چه شد.

این بیانیه تصریح می‌کند: آقای رئیس جمهور شما مدام دم از انتخاب خود توسط ملت شریف و بزرگوار ایران می‌زنید! آیا اندکی با خود تامل کرده‌اید که همین ملت به خاطر شعارهای ولایی به شما رأی دادند.

در بخش دیگری از این بیانیه اشاره شده است: اما رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، شما هم که در جایگاه ریاست مجلس قرار دارید، چرا با حرکتتان در زمین دشمن بازی کردید، شما که بارها و بارها امام امت از شما درخواست حل اختلافات به‌صورت آرام و بدون حاشیه کرده‌اند، چرا این‌گونه فضای کشور را وارد تشنج و اختلاف می‌کنید، پس این‌همه دم از ولایت‌مداری زدن چه شده است، آیا جذبه کرسی ریاست، شما دو مسئول را به این حال درآورده یا موضوعی دیگر در میان است.

این بیانیه تاکید می‌کند: امید است که ملت ایران بار دیگر شاهد این اتفاقات دردناک در میان مسئولان عالی‌رتبه کشور نباشد و با سازش و هم‌دلی سعی بر آن باشد که کشور عزیز ایران اسلامی را با همت جوانان شورآفرین خود به مقصد تعالی و شکوه برساند.

در پایان این بیانیه عنوان شده است: این امت حزب‌الله، به‌خصوص بسیجیان دانشگاه صنعتی کرمانشاه با امام امت خود تجدید پیمان می‌کنند و اعلام می‌دارند که با همه این کشمکش‌ها و اختلافات در میان عده‌ای از مسئولان همچنان حامی ولایت و فدایی رهبر عزیزشان هستند و تا قطره آخر خون خود، از آرمان‌های این نظام مقدس و الهی پشتیبانی خواهند کرد.

انتهای پیام/2700/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول