اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده دوران دفاع مقدس:

دانش‌آموزان باید پیام‏رسان فداکاری شهدا به جامعه باشند

خبرگزاری فارس: یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: خون پاک شهدا بود که از انقلاب و خاک ایران نگهداری کرد و دانش‏آموزان باید پیام‏رسان فداکاری و ایثار شهدا به جامعه باشند.

دانش‌آموزان باید پیام‏رسان فداکاری شهدا به جامعه باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از دامغان، رجب بیناییان عصر امروز در جمع دانش‌آموزان کاروان اعزامی از دامغان و امیریه به منطقه عملیاتی شلمچه بیان داشت: به خاطر رشادت‌های شهدا و رزمندگان است که آزادیم و راحت زندگی می‌کنیم و اگر شما درس می‌خوانید و در آینده به جایی می‌رسید به خاطر از جان گذشتگی شهدا است و ما مدیون آنها هستیم.

وی افزود: بعضی از شهدا هم سن و سال شما بودند ولی چه رعب و وحشتی در دل دشمنان می‌انداختند و این نشانه ایمان قوی آنها بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: شهدا برای فداکاری و ایثار از هم سبقت می‌گرفتند، پس قدر شهدا و رزمنده‌ها را بدانید و فکر کنید که این عزیزان چه کارهایی کردند تا آرامش برقرار شود و خداوند آنها را دوست داشت و آنان را جاودانه کرد.

بینائیان در مورد مقدس بودن منطقه شلمچه بیان داشت: شلمچه نمادی عادی نیست، خیلی ارزش و مقام دارد و حتی حاجت‌ها را هم ادا می‏کند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: باید این مسائل را باور داشته باشیم، چون شهدا زنده‌اند و نظاره‌گر رفتار و اعمال ما هستند.

وی با بیان حمله مزدوران بعثی به شلمچه و تشریح عملیات کربلای چهار و پنج افزود: در شلمچه 11 ردیف سیم خاردار و موانع به طول سه متر ایجاد کردند ولی رزمندگان با خلوص نیت از این موانع عبور می‌کردند.

بینائیان افزود: این جز لطف خدا و فداکاری شهدا چیز دیگری نبود و چون دشمنان توان مقابله با این دلاورمردان را نداشتند، به بمباران شیمیایی دست زدند و جنایت‌های بسیاری انجام دادند.

انتهای پیام/2249/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول