اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلزن تیم فوتسال صبا:

میثاق را مانند بازی رفت شکست می‌دهیم / به فکر آسیایی شدن هستیم

خبرگزاری فارس: دومین گلزن برتر تیم فوتسال صبای قم گفت: میثاق را مانند بازی رفت شکست می‌دهیم تا همچنان صدرنشینی صبا در جدول رد‌ه‌بندی لیگ برتر فوتسال تداوم یابد.

میثاق را مانند بازی رفت شکست می‌دهیم / به فکر آسیایی شدن هستیم

محمد کرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: تمام شرایط ما برای دیدار با میثاق تهران و عبور از سد این تیم برای کسب پانزدهمین برد این فصل و تداوم صدرنشینی در لیگ برتر فوتسال بسیار مطلوب و ایده آل است.

وی اضافه کرد: میثاق تهران که در حال حاضر تیم هشتم جدول رده‌بندی است شرایط مطلوبی دارد و اختلاف 21 امتیازی ما با یکدیگر در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور موجب نخواهد شد که این تیم را دست کم بگیریم بلکه بردن در این بازی برای ما از هر نظر حساسیت‌های زیادی دارد و ما می‌خواهیم حتماً پیروز شویم.

کرمانی ادامه داد: صبای قم در دیدار رفت موفق شد تیم میثاق تهران را شکست دهد و همین امر به بازیکنان صبای قم روحیه بسیار خوبی در آستانه دیدار برگشت بخشیده است. 

گلزن تیم فوتسال صبای قم خاطرنشان کرد: بازی با میثاق تهران در روز چهارشنبه به هیچ عنوان آسان نخواهد نبود زیرا به همان اندازه که سه امتیاز این دیدار برای ما حائز اهمیت است، آنها نیز برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنند و این امر موجب خواهد شد که این دیدار با حساسیت بیشتری برگزار شود، به خصوص اینکه همه می‌دانند که ما هدفی جز قهرمانی نداریم.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما از هم‌اکنون صحبت از حضور در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا می‌کنند و صد درصد می‌خواهیم آسیایی شویم و در این راه بعد از 18 هفته موفق می‌خواهیم شش هفته دیگر را نیز با موفقیت سپری کنیم.

کرمانی ابراز داشت: در جدول فاصله امتیازها با تیم گیتی پسند نزدیک است و به نوعی پیروزی در این دیدار بسیار ارزش دارد.

وی یادآور شد: با بازگشت علی‌اصغر حسن‌زاده به ترکیب اصلی تیم صبای قم در دیدار برابر میثاق تهران می‌توانیم از توانایی‌های وی در زمین بازی به بهترین نحو کمک بگیریم اما محمدحسین کوهستانی را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداریم.

دیدار صبای قم و میثاق تهران از ساعت 18 روز چهارشنبه هجدهم بهمن ماه در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول