اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال نوجوانان

صبای قم از فولاد خوزستان پذیرایی می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در تلاش برای صعود به مکان‌های بالای جدول رقابت‌‌های فوتبال باشگاه‌های کشور در رده سنی نوجوانان در دیداری حساس مقابل فولاد خوزستان قرار می‌گیرد.

صبای قم از فولاد خوزستان پذیرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان از دوازدهمین هفته مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور در رده سنی نوجوانان این هفته به میزبانی شاگردان حامد بختیاری‌زاده در تیم نوجوانان صبای قم برگزار می‌شود.

در این دیدار حساس که در ورزشگاه تختی شهر مقدس قم برگزار خواهد شد، تیم فوتبال صبای قم با توجه به نتایج نیم فصل نخست یکی از تیم‌های میانه جدول گروه دوم به شمار می‌رود، اکنون برای رسیدن به مکان‌های بالای جدول با روحیه‌ای بالا و آمادگی مطلوب حاصل از پیروزی هفته قبل در اندیمشک، این هفته برابر میهمان بالانشین خود یعنی فولاد خوزستان صف‌آرایی خواهد کرد.

شاگردان بختیاری‌زاده در تیم فوتبال صبای قم در حالی گام به این مسابقه حساس مقابل تیم فولاد خوزستان می‌گذارند که در چند هفته اخیر نتایج بسیار خوبی در مسابقات لیگ رده سنی نوجوانان باشگاه‌های برتر فوتبال کشور کسب کرده‌اند که البته نخستین پیروزی آنها از آغاز دور برگشت در هفته یازدهم رقم خورد.

تیم فوتبال صبای قم در هفته گذشته مقابل تیم‌ فوتبال شهرداری اندیمشک میزبان خود با قدرت توانست از فرصت مغتنم بازی در مقابل تیم انتهای جدول به خوبی بهره‌برداری کند و در نهایت برابر رقیب مدعی خود به پیروزی و سه امتیاز دست یابد،‌ البته این پیروزی به دلیل حاضر نشدن تیم شهرداری در زمین مسابقه به سود تیم صبای قم به ثبت رسید.

تیم فوتبال صبای قم در حالی در این دیدار داخل خانه برابر میهمان خود تیم فولاد خوزستان به میدان می‌رود که فولادی‌ها هم‌اکنون با اختلاف امتیاز بیشتر از صبای قم در کنار ذوب آهن اصفهان در بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر نوجوانان کشور در گروه دوم ایستاده‌اند.

نکته دیگر این است که بعد از برتری مقابل شهرداری اندیمشک می‌توان انتظار تداوم نتایج خوب در ادامه بازی‌های مرحله گروهی مسابقات این فصل توسط تیم فوتبال صبای قم در رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌‌های کشور را داشت و صبا با توجه به بهره‌گیری از فوتبالیست‌های نوجوان و آینده‌دار این ظرفیت را دارد که مانند فصل قبل یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر نوجوانان لقب بگیرد.

نماینده فوتبال استان قم در مسابقات این فصل فوتبال باشگاه‌های کشور از بازی‌های قبل خود 15 امتیاز در کارنامه دارد که این امتیازها حاصل چهار پیروزی، سه تساوی و چهار شکست مقابل حریفان تا پایان هفته یازدهم مسابقات است و البته پیروزی هفته قبل برابر شهرداری اندیمشک تیم فوتبال نوجوانان صبا را در رده چهارم جدول نگه داشت.

انتهای پیام/78002/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول