اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

ساعت کار مسئولان جای تسویه حساب شخصی نیست/حوادث روز یکشنبه قابل توجیه نیست

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه آیا مسئولان می‌توانستند بهتر از این نسبت به سخنان رهبری بی‌اعتنایی کنند، تصریح کرد: ساعت کار مسئولان جای تسویه حساب شخصی نیست.

ساعت کار مسئولان جای تسویه حساب شخصی نیست/حوادث روز یکشنبه قابل توجیه نیست

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه وظیفه سران قوا این است که به فرامین مقام معظم رهبری عمل کنند اظهار کرد: از روسای قوا و مسئولانی که از آن‌ها انتظار می‌رفت نسبت به دیگران برای تحقق تدابیر رهبری تلاش کنند باید تشکر کنیم که روز یکشنبه در جلسه استیضاح وزیر کار و امور اجتماعی خوب وحدت را رعایت کردند.

وی با انتقاد شدید از مطالب مطرح شده در این جلسه تصریح کرد: آیا بهتر از این می‌شد نسبت به دستور رهبری کوتاهی کرد؟

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با طرح سئوالی گفت: آیا سزاوار است ملتی که در برابر همه فشارها و سختی‌ها استقامت کرده است، شاهد این باشد به جای اینکه مجلس و ساعت کار مسئولان کشور خدمت به مردم و حل مشکلات باشد، به تسویه حساب‌های شخصی و فردی گذرانده شود؟

*حوادث روز یکشنبه قابل توجیه نیست

حاجی صادقی با تاکید بر اینکه حوادث جلسه استیضاح وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی دور از شان بود، خاطرنشان کرد: قضایای روز یکشنبه به هیچ عنوان و با هیچ ادبیاتی قابل توجیه نیست.

وی با انتقاد شدید از حوادث رخ داده در روز یکشنبه تصریح کرد: این حوادث وهن به جمهوری اسلامی، نظام و مردم در دهه مبارک فجر بود و به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و عاملان آن باید در پیشگاه ملت استغفار کنند.

*هدف دشمنان ایجاد فضای بی‌اعتمادی است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه این ملت شایسته خدمت، تلاش و مجاهدت همیشگی هستند اضافه کرد: یکی از هدف‌هایی که دشمنان در این مقطع دنبال می‌کنند عدم اعتماد مردم به مسئولان و آشفتگی سیاسی مسئولان، تمرکز رسانه‌ای بر یک حالت بی‌اعتمادی و وضعیت غیر قابل ثبات در داخل است که برخی از کارهایی که آقایان انجام می‌دهند، کمک به این تلاش است.

*حوادث روز یکشنبه دشمن شادکن بود

حاجی صادقی با اشاره به اینکه درک حوادث روز یکشنبه در مجلس برای ملت ایران بسیار سنگین بود، تصریح کرد: شاهد بودیم که با این اتفاقات دشمن خوشحال شد و جشن گرفت.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌های بیگانه در پی سوء استفاده از وضعیت موجود هستند، تصریح کرد: رسانه‌های بیگانه می‌گویند مسئولان عالی رتبه نظام شما نشان دادند که چقدر دغدغه مردم را دارند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه استیضاح می‌توانست بدون ارتباط با مسائل دیگر دنبال شود اضافه کرد: اصل اینکه چرا وزیر استیضاح می‌شود به دلیل اقدامات ناشایست برخی افراد بود.

*اصرار برای حضور فرد خاص در یک سازمان برای چیست؟

حاجی صادقی تصریح کرد: چه اصراری است به رغم اینکه به فرد خاصی ارادت داریم، باید به خاطر این فرد صندوق تامین اجتماعی را به سازمان تامین اجتماعی تبدیل کنیم و در آخر هم وظیفه عزل و نصب وزیر کار و رفاه امور اجتماعی را به معاون اول رئیس جمهوری منتقل کنیم، تا یک نفر بر سر کار بماند.

انتهای پیام/78008/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول