به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، سیدعلی آقازاده با اشاره به مهم ارزیابی کردن فضای بازار روزهای تحت پوشش سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری کرج، بر زیباسازی بازارها از جمله نور، فضای سبز و نقاشی آنها تاکید کرد.
وی با بیان اینکه بازارها مکانهای خوبی برای معرفی محصولات هستند، عنوان کرد: در جلسهای که به همین منظور برگزار شد درباره استفاده از امکانات و فضاهای موجود در بازار روزها به منظور بهرهبرداری بهینه نیز مباحثی مطرح شد.
این مسئول اظهار داشت: معرفی محصولات در بازار روزهای تحت پوشش این سازمان، نقش بسزایی در تنوع فضای بازارها دارد.
آقازاده با اشاره به مطلب فوق و با بیان اینکه شناخت محصولات برتر با کیفیت مطلوب به شهروندان از وظایف سازمان است، نقش تبلیغات در بازار روزها را در تحقق این مهم مثبت و موثر ارزیابی کرد.
این مسئول در ادامه سخنان خود عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد کارشناسان حوزه زیباسازی شهرداری کرج به همراه تعدادی از مدیران و مسئولان سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری کرج از بازار روزها بازدید کنند.
وی با اشاره به اینکه این بازدیدها به ترتیب اولویت انجام میشود، افزود: با مدّنظر قرار دادن نقطه نظرات و پیشنهادات کارشناسان و مسئولان ذیربط نسبت به اجرای طرحهای مذکور اقدام میشود.
انتهای پیام/2302/ر/ف4004