اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه:

با اتمام حجت رهبری، مجلس و دولت هر دو مردود شدند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با اشاره به جلسه روز گذشته مجلس گفت: با اتمام حجت مقام معظم رهبری، مجلس و دولت هر دو مردود شدند.

با اتمام حجت رهبری، مجلس و دولت هر دو مردود شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمیدرضا مقدم‌فر صبح امروز در جمع فرماندهان سپاه و مسئولان حفاظت اطلاعات سپاه استان بوشهر با اشاره به تلاش دشمن برای بر هم زدن انسجام داخلی در کشور اظهار داشت: دشمن می‌داند سناریو و اقدامات خارجی از جمله تحریم‌ها اثری ندارد و به همین خاطر به دنبال برهم زدن انسجام داخلی در نظام هستند و بهترین ترفند آنان در این زمینه دامن زدن به اختلافات میان مسئولان است.

وی با اشاره به جلسه روز گذشته مجلس تصریح کرد: روز گذشته تلخ‌ترین روز در چند سال اخیر برای مردم ما بود و صحنه‌ای به نمایش گذاشته شد که جز برای شادی و هلهله دشمن چیز دیگری نداشت.

معاون فرهنگی سپاه ادامه داد: خدا از تقصیرات دولت و مجلس که گناه بزرگی روز گذشته انجام دادند بگذرد چرا که رهبر معظم انقلاب چندی قبل حجت را تمام کرده و فرموده بودند هر کس ایجاد اختلاف کند و این اختلافات را به سمت مردم ببرد خیانت کرده و گناه است.

مقدم‌فر افزود: مشکل امروز مردم ریاست یا عدم ریاست مرتضوی بر سازمان تامین اجتماعی نیست امروز دولت و مجلس باید مشکلات اقتصادی و فتنه اقتصادی علیه مردم را حل کنند چرا که مشکل اصلی مردم تورم و گرانی است.

وی اظهار داشت: اکنون موقع این بحث‌ها، اختلافات و استیضاح نیست باید مسائل جزیی‌تر را تحمل کرد و مصلحت بزرگ نظام را ارجح دانست.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با اشاره به دهه فجر اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی جز با تبعیت از امام امت حاصل نشد و امروز رهبری خواسته که مسئولان اتحاد داشته باشند در حالی که روز گذشته در جلسه علنی مجلس که به صورت مستقیم از رادیو پخش می‌شد به اختلافاتی دامن زده شد و رسانه‌های نظام سلطه شادی و هلهله کردند.

در پایان این نشست از فرماندهان و نیروهای برتر سپاه در عرصه حفاظت و برگزیدگان مسابقات قرآنی سپاه قدردانی شد.

انتهای پیام/66006/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول