اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اخبار جشنواره فجر قم

«بزرگ مرد کوچک» روایتگر شهید بهنام محمدی

در دومین روز از برگزاری سی دو یکمین جشنواره فیلم فجر که در سینما وتوس قم در حال پیگیری است فیلم «بزرگ‌مرد کوچک» ساخته صادق دقیقی و به تهیه‌کنندگی پروانه مرزبان به روی پرده رفت.

«بزرگ مرد کوچک» روایتگر شهید بهنام محمدی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر در قم، این فیلم روایت زندگی شهید نوجوان بهنام محمدی است که در جریان اشغال خرمشهر توسط رژیم بعثی و مقاومت مردم این شهر در برابر دشمن متجاوز اتفاق می‌افتد و در آن سعی شده شرایط آن زمان که از این نوجوان یک اسطوره ساخت به نحوی که برای مخاطب قابل پذیرش باشد به تصویر کشیده شود.

فیلم‌نامه بزرگ‌مرد کوچک نوشته پروانه مرزبان و عبدالجبار دلدار است که گوشه‌ای از خاطرات دوران دفاع مقدس و حماسه مردم در دفاع از خاک میهن خود در برابر دشمن متجاوز سر تا پا مسلح را برای بیننده زنده کرده و همچنین روایتی از شهامت و ایثارگری جوانان و نوجوانان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس را برای نسل جدید بازگو می‌کند.

در این فیلم محمدجواد اسلام‌پور بازیگر نقش شهید بهنام محمدی است که بازی قابل قبول و مخاطب پسندی را از خود به نمایش گذاشته است.

فیلم بزرگ‌مرد کوچک در بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان نیز حضور داشت و امسال در جشنواره سی و یکم فیلم فجر در قم در بخش فیلم اولی‌ها در معرض دید و قضاوت داوران و آرای مردمی قرار گرفته است.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول