اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

ششمین برف‌آورد سالانه چهارمحال و بختیاری گشایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری اداره ‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: ششمین جشنواره برف‌آورد سالانه استان عصر امروز با حضور مسئولان آغاز به کار می‌کند.

ششمین برف‌آورد سالانه چهارمحال و بختیاری گشایش می‌یابد

حیدر صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 34 گروه برای حضور در این برف‌آورد انتخاب شده است.

وی از افتتاح ششمین برف‌آورد سالانه چهارمحال و بختیاری همزمان با ساعت 15 امروز خبر داد و گفت: این برف‌آورد تا روز پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه جاری ادامه دارد.

صادقی با بیان اینکه این برف‌آورد در سایت قاسم‌آباد برگزار می‌‎شود، ادامه داد: تمامی شرایط لازم برای برگزاری مطلوب ششمین برف‌آورد سالانه چهارمحال و بختیاری فراهم شده است و در مدت برپایی این برف‌‌آورد گروه‎های شرکت‌کننده در شهر چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ اسکان داده می‌شوند.

معاون گردشگری اداره ‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با برگزاری جشنواره زمستانی دست به کار بسیار بزرگی زدیم؛ این جشنواره نشان داد که استان قابلیت‌های بی‌شماری در زمینه برگزاری جشنواره‌های مختلف دارد.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری از نظر ساختار منطقه‌ای، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های لازم برای توسعه این ورزش دارد، گفت: برگزاری این جشنواره استان را به عنوان قطب ورزش‌های زمستانی مطرح کرده و ظرفیت‎های پنهان آن را معرفی می‌کند.

صادقی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های گردشگری زمستانی می‌تواند به عنوان یک راهکار ارزنده مورد استفاده قرار گیرد، افزود: باید زمینه‌ای فراهم شود تا گردشگر اشتیاق سفر به این منطقه را در فصول سرد سال داشته باشد.

انتهای پیام/68005/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول