اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن هنرهای تجسمی ملایر:

نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی آموزشگاه‌های ملایر گشایش یافت

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن هنرهای تجسمی ملایر از گشایش نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی آموزشگاه‌های هنرهای تجسمی شهرستان ملایر همزمان با دهه فجر خبر داد

نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی آموزشگاه‌های ملایر گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، هادی ترکزبان صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی آموزشگاه‌های هنرهای تجسمی شهرستان ملایر همزمان اظهارداشت: نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی همزمان با دهه فجر و با هدف نمایش آثار هنرمندان ملایری در راستای شناسایی بهتر هنرهای تجسمی و آشنایی عموم مردم با این آثار در مجتمع تجاری شهرداری ملایر افتتاح شده است.

وی بیان کرد: هنرمندان هنرهای تجسمی ملایر آثار خود را در قالب معرق، رنگ روغن، مداد رنگ، آثار گرافیکی، گواش و آبرنگ و... در این نمایشگاه به نمایش گذاشته‌اند.

مسئول انجمن هنرهای تجسمی ملایر افزود: این نمایشگاه در پی یک فراخوان بین همه آموزشگاه‌های هنرهای تجسمی شهرستان بوده و همه هنرمندانی که آثارشان در حد نمایشگاه بود از اساتید بزرگ هنرهای تجسمی شهرستان تا هنرمندان جوان در این نمایشگاه حضور دارند.

وی ابراز داشت: سبک‌های ارائه شده در این نمایشگاه سبک‌های نو، مدرن و همچنین سبک‌های قدیمی است که در آثار ارائه شده وجود دارد.

ترکزبان در ادامه گفت: در این نمایشگاه بیش از 80 اثر به معرض دید عموم قرار داده شده و همچنین هنرمندان به صورت کار عملی نیز نیز آثار خود را به مردم ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته تا 22 بهمن همه روزه از ساعت 9 صبح  تا 12 و 3 تا 6 بعد از ظهر در مجتمع تجاری شهرداری ملایر، واقع در میدان زندیه، آماده بازدید عموم  است.

مسئول انجمن هنرهای تجسمی ملایر در پایان  خاطرنشان کرد: یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر استان همدان در روزهای 17 و 18 بهمن ماه در ملایر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89013/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول