اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قم:

کشاورزان آبروی نظام هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: کشاورزان آبروی نظام جمهوری اسلامی هستند و در دوران دفاع مقدس به عنوان سنگرسازان بی‌سنگر خالصانه‌ترین شهیدان را به انقلاب تقدیم کردند.

کشاورزان آبروی نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام علی اصغر صالح‌آبادی ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام سعیدی، ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی به رهبری مرجعیت دینی و با اقتدا به سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) به پیروزی رسید.

وی خاطرنشان کرد: در دوره کنونی که همه ابرقدرت‌ها قد علم کرده و اسلام و دین را به حاشیه رانده‌ بودند انقلاب پیروز شد.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به ثمرات انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب دارای ثمرات فراوانی برای محرومان و تولیدکنندگان است.

وی عنوان داشت: کشاورزان آبروی نظام جمهوری اسلامی هستند و در دوران دفاع مقدس به عنوان سنگرسازان بی‌سنگر خالصانه‌ترین شهیدان را به انقلاب تقدیم کردند.

صالح‌آبادی یادآور شد: نهاد انقلابی جهاد کشاورزی در خدمت به زحمت‌کش‌ترین قشرهای جامعه، تولیدکنندگان رزق و روزی مردم در زمینه امنیت غذایی تلاش می‌کند.

وی با اشاره به تشکیل حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گفت: این بخش در دوران امام خمینی(ره) تأسیس شد و در دهه فجر در قالب کمیته روستایی و عشایری فعالیت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قم برگزاری مسابقات قرآن، بازدید از خانواده‌های شهدا و رسیدگی به خواسته‌های مردم را از دیگر اقدامات ایام دهه فجر ذکر کرد.

انتهای پیام/78003/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول