اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج:

پلی‌کلینیک دیالیز در فردیس راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی و زیست شهری شورای شهر کرج از راه‌اندازی پلی کلینیک دیالیز در فردیس کرج خبر داد.

پلی‌کلینیک دیالیز در فردیس راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، داود وحیدی ظهر امروز در مراسم آغاز ساخت بیمارستان 100 تختخوابی فردیس کرج افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مرکز در نیمه اول سال آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی این پلی‌کلینیک نیمی از بیماران کلیوی و دیالیزی استان البرز تحت پوشش این مرکز قرار گیرند.

این مسئول با بیان این که متأسفانه هم اکنون نیمی از بیماران کلیوی برای درمان به تهران مراجعه می‌کنند افزود: راه‌اندازی این پلی‌کلینیک گامی مهم در جهت ارائه خدمات درمانی به این قشر از مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی دو بازار روز در منطقه سه شهرداری کرج خبر داد و گفت: دو بازار روز به نام‌های نقش جهان و گلستان در منطقه سه کرج در حال اتمام است.

وحیدی ادامه داد: با راه‌اندازی این بازار روزها که تحت پوشش سازمان میادین شهرداری کرج است شهروندان می‌توانند مایحتاج عمومی خود را با کیفیت بهتر و قیمت مناسب‌تر تهیه کنند.

* توسعه مراکز درمانی در البرز نیازمند حمایت خیران و بخش خصوصی است

در ادامه این مراسم معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز نیز طی سخنانی اظهار داشت: استان البرز با توجه به تازه تأسیس بودن و افرایش نرخ جمعیت نیازمند توسعه مراکز درمانی و بهداشتی است اما اعتبارات دولتی نمی‌تواند پاسخگو باشد لذا برای ساخت مراکز بهداشتی درمانی در این استان به حمایت و مشارکت خیرین و بخش خصوصی نیاز است.

محمد نوری سپهر افزود: باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی گام‌های خود را به سمت توسعه مراکز درمانی و رفع مشکلات درمانی مردم برداریم.

وی در پایان گفت: برای ارایه خدمات درمانی به جمعیت 500 هزار نفری فردیس به راه‌اندازی تعدادی بیمارستان دولتی نیاز داریم.

انتهای پیام/2302/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول