اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهور

نمایشگاه دستاوردهای دولت در دشتی افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه دستاوردهای ادارات و نهادهای انقلاب اسلامی شهرستان دشتی با حضور معاون رئیس مرکز توسعه روستایی ومناطق محروم ریاست جمهور و شماری از مدیران استانی و شهرستانی در دشتی افتتاح شد.

نمایشگاه دستاوردهای دولت در دشتی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، در این نمایشگاه تمام ادارات سطح شهرستان عملکرد یک ساله خود را به نمایش گذاشته‌اند و برخی ادارات نیز مانند کمیته حضرت امام با پخت نان محلی خدمات بانوان پرتلاش تحت پوشش به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهد.

غرفه تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن معرفی مشاغل صنایع دستی خود را به نمایش گذاشته است.

ستاد نماز جمعه برای نخستین‌بار در طول دوران انقلاب اسلامی در یک غرفه فعالیت‌های دینی و مذهبی و عملکرد یک ساله خود را در دید عموم علاقمندان قرارداده است که در نوع خود جالب است.

دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و علمی کاربردی و همچنین هنرستان فنی شهید حیدری پورخورموج نیز رشته‌های موجود دراین هنرستان ازجمله صنایع فلزی، صنایع شیمیایی، الکتروتکنیک، حسابداری، مکانیک خودرو را به نمایش گذاشته‌اند.

در غرفه محیط زیست، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت و درمان و چند شرک تولید نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کرد.

در این مراسم فرماندار دشتی گفت: بیش از 110 پروژه عمرانی به میمنت دهه مبارک فجر در دشتی افتتاح و یا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

سید علی هاشمی افزود: بیش از 200 برنامه فرهنگی در این ایام در شهرها، بخش‌ها و روستاهای شهرستان برگزار می‌شود. این نمایشگاه تا 22 بهمن ماه برای بازدید علاقمندان در محل تعاون روستای شهرستان دایر است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه که به مناسبت دهه مبارک فجر برپا شده است تمام ادارات غرفه‌ای از فعالیت‌های 33 ساله خود را به نمایش گذاشته‌اند. حدود 60 غرفه در این نمایشگاه  دایر شده است. 

انتهای پیام/66001/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول