اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 100گزینش‌گر

دومین گردهمایی آموزشی گزینش‌گران استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور یکصد گزینش‌گر، شامل محققان، مصاحبه‌گران و ارزیابان، دومین گردهمایی آموزشی گزینش‌گران هسته گزینش استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد.

دومین گردهمایی آموزشی گزینش‌گران استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، مدیر هسته گزینش این نهاد، هدف از برگزاری گردهمایی را تقدیر از زحمات خالصانه کارگزاران گزینش و تلاش در جهت روزآمد کردن روش‌های کاری در مراحل مختلف رسیدگی به پرونده‌ها، عنوان کرد.

محمود قربان‌پور با بیان اینکه حساسیت کار گزینش بر هیچکس پوشیده نیست، اظهار کرد: احراز صلاحیت متقاضیان در ابعاد اعتقادی، اخلاقی و سیاسی براساس اصول و ضوابط حاکم و قوانین و مقررات، همراه با رعایت و حفظ شئونات اجتماعی در تمام مراحل گزینش، از اهمیت بالایی برخوردار است.

سید مجتبی علوی مقدم، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی نیز در ادامه این گردهمایی، با تاکید بر نقش کلیدی گزینش در انتخاب و جذب نیروهای کارآمد و سالم در دستگاه‌ها و به‌ویژه شهرداری‌ها، اظهار کرد: اساس کار گزینش می‌بایست مطابق با فرمایشات امام خمینی(ره) تنظیم شده و سرعت عمل در اعلام نتایج پرونده‌های ارجاعی، نیز مورد توجه قرار گیرد.

در این گردهمایی علاوه بر تشریح نکات آموزشی و کاربردی با موضوع تشخیص هویت افراد در فضای سایبر و ارتباط آن با گزینش از سوی نماینده پلیس فتا، کارگاه آموزشی و جلسه پرسش و پاسخ در دو گروه مصاحبه‌گران و تحقیق‌گران تشکیل و آخرین موضوعات مدنظر هیئت مرکزی، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/70002/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول