اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی گیتی‌پسند:

از قهرمانی سال گذشته خود دفاع می‌کنیم / حیف گیتی‌پسند که قهرمان نشود

خبرگزاری فارس: سرمربی گیتی‌پسند با بیان اینکه از قهرمانی سال گذشته خود دفاع می‌کنیم، گفت: حیف است تیمی مانند گیتی‌پسند که هزینه زیادی کرده قهرمان لیگ نشود.

از قهرمانی سال گذشته خود دفاع می‌کنیم / حیف گیتی‌پسند که قهرمان نشود

علیرضا افضل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم گیتی‌پسند تمایل دارد با رسیدن به قهرمانی به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا رفته و از قهرمانی سال گذشته خود دفاع کنیم.

وی با اشاره به برتری تیمش برابر میثاق تهران بیان کرد: بازیکنان میثاق در اکثر دقایق بازی در زمین خودشان جمع شده و قصد استفاده از ضدحملات را داشتند.

سرمربی گیتی‌پسند با ابراز رضایت از برد تیمش مقابل میثاق تصریح کرد: تیم میثاق در نیم فصل دوم هیچ باختی نداشته و انگیزه زیادی داشت که این رکورد را همچنان حفظ کند.

وی با اشاره به حاشیه‌های به وجود آمده در این دیدار تاکید کرد: سرمربی میثاق به این کارها عادت کرده و عادت دارد از ابتدای بازی روی ذهن داور کار کند.

به گزارش فارس، در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال، دو تیم گیتی‌پسند و میثاق تهران به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه دو بر یک به سود تیم اصفهانی پایان یافت.

تیم گیتی‌پسند با این پیروزی، توانست به یک امتیازی تیم صدرنشین صبا برسد و برای مشخص شدن تکلیف قهرمانی لیگ چشم انتظار دیدارهای آینده لیگ برتر و نتایج رقم خورده در این دیدارها شود.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول