اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حمایت از تنها نماینده فوتسال اصفهان؛

هواداران برای گیتی‌پسند سنگ تمام بگذارند

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال گیتی‌پسند در صورت پیروزی برابر صبا می‌تواند به قهرمانی امیدوار بماند و انتظار می‌رود فوتسال دوستان اصفهانی استقبال قابل توجهی از این بازی به عمل آورده و از نماینده شهرمان حمایت کنند.

هواداران برای گیتی‌پسند سنگ تمام بگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتسال گیتی‌پسند که به عنوان مدعی اصلی قهرمانی لیگ این مسابقات را آغاز کرد، در حال حاضر در کورس قهرمانی با تیم صبای قم از این تیم جا مانده است.

تنها نماینده اصفهان در صورتی می‌تواند به قهرمانی امیدوار بماند که بتواند در دیدار با صبا پیروز میدان شده و منتظر لغزش این تیم در دیدارهای آینده بماند، از این رو بازی با صبا که در اصفهان برگزار می‌شود، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

هواداران فوتسال دوست اصفهانی که چند فصلی است در حسرت قهرمانی نماینده‌های این استان باقی مانده‌اند، برای حمایت تیم گیتی‌پسند باید سنگ تمام بگذارند و با حضور پر تعداد در سالن پیروزی از نماینده شهرمان حمایت کنند.

شاگردان علی افضل برای غلبه بر حریف خود به حمایت هواداران نیاز دارند و ورزش دوستان اصفهانی باید این وظیفه را به خوبی به انجام برسانند، چرا که از دست دادن دوباره قهرمانی برای هیچ کس دلپذیر نیست.

تماشاگران اصفهانی می‌توانند با حضور گسترده در ورزشگاه و با تشویق مداوم تیم گیتی‌پسند، انگیزه زیادی به این تیم تزریق کنند تا تیم صدرنشین لیگ با شکست اصفهان را ترک کند.

انتهای پیام/63006/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول