اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خلخال:

حرکت مجمع تشخیص مصلحت نظام در راستای حفظ نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت خلخال گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام در حول و محور حفظ نظام در برابر تهدیدهای دشمن حرکت می‌کند.

حرکت مجمع تشخیص مصلحت نظام در راستای حفظ نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید صابر امینی‌راد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خلخال اظهار داشت: مجمع تشخیص مصلحت نظام در راستای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حرکت است.

وی تصریح کرد: دهه فجر ایام‌الله نامگذاری شده چرا که تلاش‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام راحل محقق شده و استقلال سیاسی، ملی و اقتصادی مرهون زحمات این معمار بزرگ انقلاب است و بدون استقلال سیاسی هیچ استقلالی قابل ادامه حیات نیست.

امینی‌راد خاطر نشان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و در جامعه کنونی بیداری ملت‌های اسلامی، حمایت از مظلومان فلسطین، دستاوردهای علمی و پیشرفت‌ها ادامه دارد و کسانی که از انقلاب، رهبری و ولایت فقیه فاصله گرفتند به شدت ضرر دیدند.

 این مسئول با تسلیت درگذشت دکتر حسن حبیبی اضافه کرد: خدمات ارزشمندی از این خدمتگزار را در جامعه شاهد بودیم.

امینی‌راد سعه‌صدر را نمونه بارزی از اخلاق اسلامی عنوان نمود و بیان کرد: نمونه و الگوی اصلی سعه‌صدر در کشور ما معمار بزرگ انقلاب و رهبر معظم انقلاب است که اکنون تبعیت از ولایت و حرکت در خط سیر و رهبری ما را به ساحل آرامش به دور از توطئه دشمنان می‌برد.

 

امام جمعه موقت خلخال این شهرستان را نیازمند نگاه بیشتر مسئولان دانست و افزود: این مردم شایستگی و دریافت خدمت بیشتر را دارند و انتظار می‌رود نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی به لحاظ وجود اصلی‌ترین مشکل منطقه یعنی اشتغال تلاش و جدیت بیشتری را برای رفع این معضل در کنار مسئولان شهرستان و کشور برای تحقق این امر در راستای کاهش بیکاری در جامعه انجام دهند.

امینی‌راد گفت: امسال چهارمین سال است که کشور ما جشن فضایی و تولید فناوری‌های جدید را گرامی می‌دارد و اکنون نیز ما به تکنولوژی پرتاب انواع ماهواره و موشک‌های دوربرد و امکان ارسال موجود زنده به فضا هستیم که در آینده نزدیک نیز این توسعه سرعت بیشتری می‌گیرد.

وی در پایان سخنان خود با تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت امام جعفر صادق (ع) بر لزوم وحدت همه‌جانبه مردم و مسئولان تاکید کرد.

انتهای پیام/62008/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول