اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 32 پینگ‌پنگ‌‌باز

مسعودی قهرمان پینگ‌پنگ جوانان قم شد

خبرگزاری فارس: علیرضا مسعودی عنوان نخست و مقام قهرمانی پیکارهای پینگ‌پنگ انتخابی رده سنی جوانان استان قم را از آن خود کرد.‌

مسعودی قهرمان پینگ‌پنگ جوانان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات پینگ‌‌پنگ انتخابی رده سنی جوانان استان قم با هدف شناخت برترین‌ها برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور در قم برگزار شد و طی آن پینگ‌‌پنگ‌بازان شرکت‌کننده در بخش انفرادی با یکدیگر پیکار کردند.

پیکارهای پینگ‌‌پنگ انتخابی رده سنی جوانان استان قم موجب شده بود برترین‌های پینگ‌‌پنگ قم در این مسابقات حضور یافته و شرکت‌کنندگان برای کسب مقام‌های اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها جدال جذاب و تماشایی با یکدیگر داشته باشند.

به همین منظور هیئت پینگ‌‌پنگ قم از تمام پینگ‌پنگ‌بازان رده‌های سنی جوانان استان قم برای شرکت در مسابقات پینگ‌پنگ انتخابی اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور دعوت به عمل آورده بود و در نهایت رقابت‌ها با شرکت 32 پینگ‌پنگ‌باز به انجام رسید در حالی که پیش از این پیکارها در رده سنی نوجوانان 36 پینگ‌پنگ‌باز با یکدیگر رقابت کرده بودند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته بدین‌ ترتیب رقابت‌‌های پینگ‌پنگ انتخابی جوانان قم با شرکت بهترین پینگ‌پنگ‌بازان این رده سنی در قم برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند تا در مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت بپردازند.

پیکارهای پینگ‌پنگ انتخابی جوانان استان قم در سالن اختصاصی پینگ‌پنگ قم یعنی سالن پینگ‌پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم به انجام رسید و تماشاگران زیادی نیز از رقابت‌های برگزار شده دیدن کردند تا نفرات برتر معرفی شوند.

با توجه به شیوه برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ انتخابی رده سنی جوانان استان قم، پینگ‌پنگ‌بازان شرکت‌‌کننده در این دوره از پیکارها رقابت‌های خود را در جدالی نزدیک و نفس‌گیر به شکل انفرادی برگزار کردند که نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.

در پایان رقابت‌های پینگ‌پنگ رده سنی نوجوانان انتخابی استان قم برترین‌ها در حالی معرفی شدند که عنوان قهرمانی را علیرضا مسعودی از آن خود کرد و بعد از این پینگ‌پنگ‌باز مدعی، امین میره‌ای موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.

مسابقات پینگ‌پنگ انتخابی رده سنی جوانان استان قم در حالی برترین‌های خود را شناخت که محمدمهدی اسدی و علی مقیمی مشترکا موفق به کسب مقام سوم شدند و نفرات برگزیده مسابقات انتخابی پینگ‌پنگ رده سنی جوانان استان قم در پایان مسابقات استانی، در اردوی تیم منتخب قم حضور یافته تا خود را برای حضور در پیکارهای قهرمانی کشور آماده کنند.

انتهای پیام/78002/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول