اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین گام لیگ دسته اول پینگ‌پنگ

پینگ‌پنگ‌‌بازان قم مغلوب گچساران شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم گفت: تیم پینگ‌پنگ مقاومت قم در نخستین گام خود در آغاز لیگ دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور مغلوب تیم نفت و گاز گچساران شد.

پینگ‌پنگ‌‌بازان قم مغلوب گچساران شدند

محمد عموییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور در حالی آغاز شد که در یکی از دیدارهای برگزار شده، تیم هیئت قم در نخستین گام خود در این رقابت‌ها برابر یکی از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر نتیجه را واگذار کرد.

وی با بیان اینکه تیم پینگ‌پنگ مقاومت قم یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در جدال شش تیم حاضر در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور است، ادامه داد: تیم قم در هفته نخست در دیداری خارج از خانه میهمان تیم نفت و گاز گچساران بود.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم افزود: در این بازی جدال سختی بین پینگ‌پنگ‌‌بازان مقاومت قم و نفت و گاز گچساران از تیم‌های با سابقه لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برگزار شد و بازیکنان تیم مقاومت قم بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: در پایان این مسابقه پینگ‌پنگ‌بازان تیم مقاومت قم با وجود اینکه تلاش زیادی برای متوقف کردن میزبان خود و کسب امتیاز از نخستین بازی فصل جدید لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور داشتند، اما سرانجام با حساب 5 بر 3 مغلوب میزبان خود شدند.

عموییان اظهار داشت: در این دیدار که به میزبانی تیم نفت و گاز گچساران برگزار شد و علاقه‌مندان این رشته ورزشی از نزدیک آن را تماشا می‌کردند، اعضای تیم قم بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند اما در نخستین تجربه نتیجه باخت رقم خورد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ‌پنگ به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد، یادآور شد: تیم پینگ‌پنگ مقاومت قم در رقابت‌های این فصل در بین شش تیم حاضر در مسابقات لیگ دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور، با تیم‌های پینگ‌پنگ نفت و گاز گچساران، هیئت بوشهر، هیئت فارس، مناطق نفت‌خیز جنوب و پتروشیمی مروارید عسلویه رقابت می‌کند.‌

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم با اشاره به سختی رقابت برای صعود به مسابقات لیگ دسته برتر پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: تیم‌های مطرحی در لیگ دسته اول این فصل هستند ولی بازیکنان خوبی در تیم مقاومت قم حضور دارند و مطمئناً می‌توانند توانمندی پینگ‌پنگ قم را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/78002/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول