اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی ماموران انتظامی

کلاهبردار مامورنما در دامغان دستگیری شد

خبرگزاری فارس: کلاهبردار مامورنما در دامغان از سوی ماموران انتظامی این شهرستان دستگیری شد.

کلاهبردار مامورنما در دامغان دستگیری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‏رسانی پلیس استان سمنان، فردی که خود را مامور یک دستگاه امنیتی معرفی و به بهانه همکاری با این دستگاه، شهروندان دامغانی را وادار به انجام اعمال مجرمانه می‏کرد، از سوی ماموران پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان به تشریح جزئیات این مطلب پرداخت و افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری فردی که خود را مامور یک دستگاه امنیتی معرفی کرده بود، ماموران پلیس به سرعت پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

غلامرضا کاظم‏زاده ادامه داد: در بررسی‏های بعدی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی، متهم مورد نظر شناسایی شد و کنترل و مراقبت‏های نامحسوس پلیس برای کسب اطلاعات بیشتر به اجرا درآمد.

وی اظهار داشت: پس از انجام هماهنگی‏های لازم با مقام قضایی، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و پس از آن، ماموران از مخفیگاه وی نیز بازرسی کردند.

کاظم‏زاده افزود: در بازرسی از این محل، علاوه بر تعدادی تجهیزات دریافت از ماهواره، یک قبضه سلاح کلت کمری که متهم از آن در کلاهبرداری‏ها استفاده می‏کرد، نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان گفت: متهم در بازجویی‏های اولیه منکر هرگونه جرمی بود اما پس از مشاهده اسناد و مدارک غیرقابل انکار پلیس، لب به اعتراف گشود و انجام جرم انتسابی را به عهده گرفت.

کاظم‏زاده با بیان اینکه متهم پس از معرفی خود به برخی شهروندان به عنوان مامور یک دستگاه امنیتی، همکاری آنان در برخی رفتارهای مجرمانه را تقاضا می‏کرده و از این طریق دست به کلاهبرداری می‏زده است، گفت: این فرد برای سیر مراحل قانونی، طی پرونده‏ای به مرجع قضایی تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان در پایان به عموم مردم هشدار داد: در مواجهه با افرادی که خود را نماینده دستگاه‏های مختلف به ویژه نهادها و سازمان‏های امنیتی و اطلاعاتی معرفی می‏کنند، کارت معتبر شناسایی و همچنین حکم ماموریت درخواست و در صورت امتناع آنان از ارایه مدرک، مراتب را در کمترین زمان ممکن به مرکز فوریت‏های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/2249/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول