اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مجلس الشعب سوریه:

اسرائیل همدست تروریست‌ها در سوریه است/دمشق حق مقابله به مثل را محفوظ می‌دارد

خبرگزاری فارس: مجلس الشعب سوریه تاکید کرد که تجاوز رژیم صهیونیستی همدستی مستقیم این رژیم با گروه‌های تروریستی در سوریه برای هدف گرفتن مراکز توسعه و پیشرفت را بار دیگر ثابت می‌کند.

اسرائیل همدست تروریست‌ها در سوریه است/دمشق حق مقابله به مثل را محفوظ می‌دارد

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، مجلس الشعب سوریه تجاوز آشکار اسرائیل علیه حاکمیت سوریه از طریق اقدام جنگنده‌های این رژیم در حمله به یکی از مراکز علمی-پژوهشی در منطقه جمرایا در حومه دمشق را محکوم کرد.

مجلس الشعب سوریه در بیانیه‌ای تاکید کرد: حمله اسرائیل کاملا نشان می‌دهد که این رژیم به طور مستقیم با گروه‌های تروریستی در تلاش برای ضربه زدن به زیربناهای سوریه و تخریب مراکز توسعه و پیشرفت این کشور به هر صورت ممکن است.

در این بیانیه آمده است: تجاوز اسرائیل تعبیر آشکار ماهیت تجاوزکارانه اسرائیل در تهدید همیشگی صلح و امنیت بین‌المللی است و نقش این رژیم در برهم زدن ثبات منطقه در چارچوب توطئه‌ای است که کشورهای عربی و منطقه‌ای مورد حمایت برخی کشورهای اروپایی و آمریکایی برای ضربه زدن بر ثبات سوریه به کار گرفته‌اند تا اینگونه بر حمایت سوریه از مسائل منطقه به ویژه حمایت قوی از نیروهای مقاومت در لبنان و فلسطین اشغالی تاثیر بگذارند.

در این بیانیه آمده است: جامعه بین‌المللی و به ویژه کشورهایی که اسرائیل را با تجهیزات نظامی و تسلیحات مجهز می‌کنند شریک تجاوز اسرائیل علیه سوریه هستند به ویژه که جامعه بین‌المللی طی چند دهه اخیر مانع تجاوزگری اسرائیل و نقض قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های شورای امنیت از سوی این رژیم نشده است.

در پایان این بیانیه آمده است: سوریه که در حال مبارزه با تروریسمی است که از کشورهای همسایه آمده است و کشورهای منطقه از آن پشتیبانی می‌کنند هرگز از حق خود در دفاع از حاکمیت خود در مقابله با تجاوز وحشیانه خارجی کوتاه نمی‌آید و ملت سوریه اگر چه از لحاظ سیاسی با یکدیگر اختلاف نظر دارند اما همگی یکپارچه علیه تجاوزگران علیه خاک سوریه و حاکمیت این کشور می‌ایستند و از ارتش عربی سوریه در دفاع از میهن و عرت و کرامت خود دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول