اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  انرژی اتمی

در دیدار با مفتی اعظم سوریه

جلیلی: جهان اسلام اجازه تعرض رژیم صهیونیستی به سوریه را نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران با بیان اینکه سوریه امروز خط مقدم جهان اسلام در مقابله با رژیم صهیونیستی است، گفت: امت اسلامی اجازه تعرض به آن را نمی‌دهد.

جلیلی: جهان اسلام اجازه تعرض رژیم صهیونیستی به سوریه را نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس، «احمد بدر‌الدین حسون» مفتی اعظم سوریه عصر امروز (پنجشنبه) با دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سعید جلیلی با بیان اینکه سوریه امروز خط مقدم جهان اسلام در مقابله با رژیم صهیونیستی است و امت اسلامی اجازه تعرض به آن را نمی‌دهد، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی از تجاوز به سوریه همچون جنگ‌های 33 روزه، 22 روزه و 8 روزه پشیمان خواهد شد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به نقش مهم علماء در آگاه‌سازی آحاد مردم نسبت به توطئه‌های دشمنان، هدف دشمن از اعمال فشار بر جبهه مقاومت اسلامی را مقابله با شکل‌گیری و تقویت روز‌افزون تمدن نوین اسلامی عنوان و تاکید کرد که حمایت جمهوری اسلامی ایران از سوریه و جریان مقاومت یک حمایت اصولی است.

مفتی اعظم سوریه نیز تعرض رژیم صهیونیستی به خاک کشورش را باعث افشای توطئه‌های دشمن و آشکار شدن دست صهیونیست‌ها در حوادث سوریه عنوان و با تجلیل از نقش پیشرو و سازنده جمهوری اسلامی ایران در جهان اسلام بر لزوم هوشیاری همه مسلمانان برابر دسیسه‌های اختلاف افکنانه تاکید کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول