اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پادکست/ کرکس‌های اسرائیلی بر فراز آسمان سوریه

خبرگزاری فارس: سوریه اعلام کرد جنگنده‌های اسرائیلی حریم هوایی این کشور را نقض کرده و به طور مستقیم یکی از مراکز پژوهشی ارتش را هدف قرار داده است.

پادکست/ کرکس‌های اسرائیلی بر فراز آسمان سوریه

به گزارش خبرگزاری فارس، فرماندهی ارتش و نیروهای مسلح سوریه اعلام کرد جنگنده‌های اسرائیلی حریم هوایی سوریه را روز چهارشنبه نقض کرده و به طور مستقیم یکی از مراکز پژوهشی ارتش را که مسئول تقویت مقاومت و دفاع از خود در منطقه «جمرایا» در ریف دمشق داشته، هدف قرار داده است.

این تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی به خاک یک کشور مستقل با واکنش‌های بین‌المللی مواجه شده است اما در این بین وزرای خارجه اتحادیه اروپا به بهانه ناکافی بودن اطلاعاتشان در مورد حمله جنگنده‌های اسرائیلی به سوریه، از پاسخگویی در این مورد طفره رفتند.

بی‌تفاوتی اروپایی‌ها به حمله جنگنده‌های اسرائیلی در خاک سوریه در حالی صورت می‌گیرد که مقامات روس این اقدام را ناقض قوانین بین‌المللی دانسته‌اند. ادعای بی‌اطلاعی از حمله اسرائیل به سوریه هم با وجود این موضوع مطرح می‌شود که مقامات آمریکایی در مصاحبه با روزنامه‌های این کشور تائید کرده‌اند که اسرائیل پیش از حمله آمریکایی‌ها را از قصد خود آگاه کرده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول