اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اکبرآبادی در گفت‌وگو با فارس:

شناخت کاملی از نفت و گاز داریم / صعود را یکسره می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال صبای قم گفت: نه تنها تیم نفت و گاز گچساران را دست کم نمی‌گیریم بلکه قصد داریم کار صعود به لیگ برتر را در بازی رفت در خانه حریف تمام کنیم.

شناخت کاملی از نفت و گاز داریم / صعود را یکسره می‌کنیم

غلامعلی اکبرآبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دیدار تیمش با نفت و گاز گچساران تصریح کرد: بازی در اوج حساسیت برگزار می‌شود و هم ما و هم تیم نفت و گاز گچساران به دنبال صعود به لیگ برتر هستیم اما اینکه کدام تیم در این امر موفق می‌شود به تلاش و نحوه عملکرد بازیکنان در میدان مسابقه بستگی دارد.

وی ادامه داد: ما برای این بازی تمرینات خوبی برگزار کرده‌ایم، بر اساس شناخت از تیم نفت و گاز گچساران تاکتیک‌هایی را مد نظر داریم که سعی می‌کنیم با بهره‌گیری از بهترین نفرات خود که البته همگی آماده هستند این تاکتیک‌ها را در زمین مسابقه پیاده کنیم.

سرمربی تیم هندبال صبای قم با تاکید بر اینکه در دیدار با نفت و گاز گچساران فقط برای بردن بازی می‌کنیم تا با قدرت به لیگ برتر برویم، اضافه کرد: در این مرحله مهم نیست که در بازی‌های گروهی ما چه نتیجه‌ای گرفته‌ایم و حریف ما چگونه صعود کرده است زیرا باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم که از این مرحله به سلامت عبور کنیم چون برای لیگ برتری شدن لحظه شمار می‌کنیم.

وی با تمجید از عملکرد و تلاش بازیکنان صبای قم به واسطه درخشش در بازی‌های مرحله گروهی لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور بیان داشت: ما با تداوم این روند و قدرت نمایی مقابل نفت و گاز گچساران به دنبال صعود به لیگ برتر هستیم.

اکبرآبادی بر تلاش مضاعف بازیکنان این تیم برای دستیابی به پیروزی در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور تاکید کرد و افزود: ما برای بردن این بازی به گچساران می‌رویم و باید برای اینکه در بازی برگشت کار آسانی داشته باشیم این بازی را پیروز شویم.

وی با اشاره به موفقیت تیمش در کسب 19 امتیاز و داشتن یکی از بهترین خطوط حمله اظهار کرد: خوشحالم که بازیکنان ما روحیه پیروزی دارند، این روحیه آنها ما را به عنوان یکی از موفق‌ترین تیم‌های مرحله گروهی معرفی کرد و حالا باید مأموریت خود را با صعود به لیگ برتر هندبال کشور تمام کنیم.

مسابقه تیم‌های هندبال صبای قم و نفت و گاز گچساران از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور از ساعت 16 عصر جمعه سیزدهم بهمن ماه در شهر گچساران برگزار می‌شود و دو تیم در مسابقه برگشت روز 20 بهمن ماه در قم به میدان می‌روند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول