اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله خیز ـ 45

یوسف‌پور: اجرای 12 هزار برنامه بزرگداشت فجر در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان مازندران از اجرای 12 هزار برنامه در سطح روستا و شهرهای مازندران به مناسبت دهه فجر خبر داد.

یوسف‌پور: اجرای 12 هزار برنامه بزرگداشت فجر در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت آغاز پیروزی سی و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی و پنجاهمین سال بزرگداشت نهضت حضرت امام (ره)بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران منافع نامشروع آمریکاییان و غربی‌ها را به چالش کشاند.

وی با تأکید بر اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران ملت‌های جهان به قدرت مردم و رهبری پی بردند بر حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

یوسف‌پور ابطال نظریه جدایی دین از سیاست، رهایی از استبداد داخلی و خارجی، تشکیل نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم‌سالاری دینی ، شکستن تابوی ابرقدرتی آمریکا و غربی‌ها، احیای روحیه خودباوری و اعتماد به نفس، رشد دانش و فناوری‌های نور و رسیدن ایران به جایگاه تعیین کننده در جهان را از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برشمرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به نقش ایران در جهان خاطر نشان کرد: به خاطر نقش‌آفرینی ایران در سوریه نقش آمریکایی‌ها و غربی‌ها در این کشور کمرنگ شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اشاره کرد و با اعلام اینکه این برنامه‌ها شامل دو بخش است یادآور شد: برنامه سراسری گلبانگ انقلاب بخاطر تعطیلی پنج‌شنبه‌ها امروز در سراسر استان مازندران اجرایی شد.

یوسف‌پور از اجرای مراسم نمادین استقبال از حضرت امام (ره) در سه فرودگاه مازندران خبر داد و تصریح کرد: فرودگاه دشت‌ناز، نوشهر و رامسر شاهد برپایی مراسم استقبال از حضرت امام خواهد بود.

این مسئولین با اعلام اینکه بیش از 12 هزار برنامه در سطح روستاها و شهرهای مازندران به مناسبت دهه فجر اجرایی می‌شود، گل سرسبد این برنامه‌ها را میزبانی مازندران از مسابقات سراسری قرآن برشمرد.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر در مازندران با تأکید بر اینکه در کشورمان مسئولیت برپایی جشن‌ها و مراسم‌های مذهبی و انقلابی با سازمان‌های غیردولتی مانند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، اضافه کرد: این نهاد برای برپایی مراسم‌ها از بودجه دولتی استفاده نمی‌کند.

وی هزینه برپایی بزرگداشت دهه فجر را ناچیز برشمرد و گفت: امسال سعی می‌کنیم با شکوه بیشتری این مراسم‌ها را برگزار کنیم.

یوسف‌پور با اشاره به اینکه جشن‌های بزرگ شاد در برنامه نداریم یادآور شد برای عزاداری‌ها تاکنون بیشتر سرمایه‌گذاری کردیم.

وی دهه فجر امسال را دهه روح مشارکت‌جویی، تعهد جمعی و همبستگی ملی با سلایق مختلف داخل نظام برشمرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام اینکه ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما سخنران ویژه مراسم 22 بهمن خواهد بود محل تجمع نهائی راهپیمایی 22 بهمن مرکز استان را امامزاده یحیی شهرستان ساری اعلام کرد.

انتهای پیام/2296/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول