اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغازین روز دهه فجر انجام شد

تجدید بیعت با شهدا با حضور مسئولان اردبیل

خبرگزاری فارس: همزمان با گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب و آغازین روز دهه فجر مراسم غبار روبی مزار شهدا و تجدید بیعت با آنها در اردبیل برگزار شد.

تجدید بیعت با شهدا با حضور مسئولان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که صبح امروز و همزمان با سالگرد ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در گلزار شهدای بهشت فاطمه اردبیل برگزار شد استاندار اردبیل، نمایندگان استان در مجلس، مدیران، خدمتگزاران نظام اسلامی و خانواده‌های شهدا و ایثارگر به مقام شامخ شهدا و ایثارگران ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را در بهار انقلاب گرامی داشتند.

استاندار اردبیل در این مراسم که با حال و هوای انقلابی و با پخش سرود‌های حماسی همراه بود اظهار داشت: اگر شهدا نبودند امروز این کشور مورد طمع و هجمه غرب و شرق بوده و شاید از این کشور یکپارچه قطعه‌ای نیز برای ما باقی نمی‌ماند.

اکبر نیکزاد گفت: چه در دوران مبارزات انقلاب و چه جنگ تحمیلی بهترین فرزندان این سرزمین با احساس مسئولیت در قبال کشور و مردم خود در صحنه مبارزه با دشمنان و جلادان روزگار حاضر شدند و در اوج ایثار و شهادت کاری کردند که دشمن برای همیشه ننگ بی‌آبرویی و شکست را بر پیشانی داشته باشد.

رئیس شورای ایثار و شهادت استان اردبیل ادامه داد: ما در طلیعه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در حالی شاهد کینه‌توزی استکبار از این ملت و نظام هستیم که آنها در اوج ذلت و خواری سعی می‌کنند تا شیطنت‌‌های مقطعی همچون تحریم‌ها و تهدیدها، این ملت را از اهداف آرمانی‌شان دور کنند.

وی افزود: این کینه‌توزی‌ها نشان می‌دهد ملت ما راه را به درستی پیموده‌اند و از این به بعد نیز با مقاومت و سلحشوری راه عزت‌مند خود را ادامه می‌دهند.

استاندار اردبیل بیان داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات خرداد سال آینده تو دهنی عظیم دیگری را به دهان یاوه‌گویان وارد خواهد کرد و سبب خواهد شد آنها بیشتر از این به فکر توطئه و ترفند رنگارنگ خود نباشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم ضمن غبار‌روبی مزار شهدا با نثار فاتحه و صلوات یاد و خاطره 3 هزار و 400 شهید والا‌مقام استان اردبیل همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گرامی داشته شد.

انتهای پیام/62002/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول