اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

ارزش‌های انقلاب با زبان امروز برای دانش‌آموزان بیان شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ارزش‌های انقلاب باید با زبان امروز در میان دانش‌آموزان نهادینه شود و فعالان عرصه‌های انقلاب باید نقش انقلاب را در راستای پیشرفت‌های امروز ایران برای نسل جوان بازگو کنند.

ارزش‌های انقلاب با زبان امروز برای دانش‌آموزان بیان شود

سید مجید عاملیان امروز در حاشیه نواخته شدن زنگ انقلاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان هر ساله برنامه‌های مختلفی را در راستای گرامی‌داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مدارس برگزار می‌کند، اظهار کرد: هر ساله زنگ انقلاب در روز 12 بهمن ماه در مدارس نواخته شده است اما امسال به دلیل تعطیل بودن مدارس در روز پنج‌شنبه این زنگ در روز 11 بهمن ماه در مدارس نواخته شد.

وی با تاکید بر اینکه تمام مدارس موجود در نواحی و مناطق آموزش و پرورش برنامه‌های متنوع و مختلفی را در ایام‌الله دهه فجر در میان دانش‌آموزان اجرا می‌کنند، اضافه کرد: غبار‌رویی مزار شهدای انقلاب نیز از برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش در سطح استان به شمار می‌رود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان در هشت سال جنگ تحمیلی 23 هزار شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، تصریح کرد: همچنین سه شنبه هفته آینده نماز وحدت با حضور دانش‌آموزان در ناحیه پنج آموزش و پرورش اصفهان برگزار می‌شود.

وی به برگزاری مسابقات مختلفی در ایام‌الله دهه فجر در سطح مدارس استان اشاره کرد و ادامه داد: همچنین نمایشگاه‌های مختلفی با موضوع انقلاب و دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران در سطح مدارس استان اصفهان برگزار می‌شود و دانش‌آموزان با حضور در این نمایشگاه با مفاهیم و ارزش‌های انقلاب آشنا می‌شوند.

عاملیان با بیان اینکه برخلاف اینکه تصور می‌شود که موضوع انقلاب با گذشت انقلاب در میان نسل جوان کم‌رنگ می‌شود اما امروز دانش‌آموزان برای آشنایی با مفاهیم و ارزش‌های انقلاب استقبال چشمگیری از خود نشان می‌دهند، تاکید کرد: امروز شور و هیجان فضای انقلاب در میان دانش‌آموزان پر‌رنگ‌تر شده است.

وی به ضرورت تبیین ارزش‌‌ها و عناصر انقلاب اسلامی ایران در میان تمام دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: نهادینه شدن ارزش‌های اسلام و انقلاب باید با زبان امروز در میان دانش‌آموزان انجام شود و فعالان عرصه‌های انقلاب باید نقش انقلاب را در راستای پیشرفت‌های امروز ایران برای نسل جوان بازگو کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: برگزاری جشن‌های گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلنگری برای آشنایی نسل جوان کشور با ارزش‌های ایران اسلامی است.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول