اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان البرز:

فضا را برای جولان اراذل و اوباش ناامن‌تر خواهیم کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتطامی البرز گفت: فضا را برای جولان اراذل و اوباش ناامن‌تر خواهیم کرد.

فضا را برای جولان اراذل و اوباش ناامن‌تر خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، احمد گودرزی با اشاره به طرح‌های مختلف اجرا شده درباره دستگیری اراذل و اوباش و همچنین درخواست‌های مکرر مردمی برای مقابله با اوباش گفت: به شهروندان قول می‌دهیم که فضای استان البرز را برای جولان اراذل و اوباش ناامن‌تر خاوهیم کرد.

وی ادامه داد: مدتی است که پلیس استان البرز در راستای تأمین امنیت، آرامش و آسایش شهروندان طرح‌های مقابله با اراذل و اوباش را در دستور کار خود قرار داده است و با تشدید کنترل بر رفتار افرادی که قصد دارند قدرت کاذب و پوشالی خود، نظم عمومی را بر هم زنند و شناسایی و دستگیری آن‌ها رضایت شهروندان و مسئولان استان البرز را جلب کند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به این که ایجاد و حفظ امنیت و آرامش برای شهروندان از مأموریت‌های ذاتی خود هرگز در قبال این مأموریت کوتاه نخواهد آمد و با کسانی که بخواهند با عرض اندام و قدرت پوشالی خود از شهروندان سلب آسایش کنند برخورد قاطعانه و قانونی خواهد داشت.

گودرزی گفت: ما این قول را به شهروندان می‌دهیم که هیمنه و قدرت کاذب اراذل و اوباش را خواهیم شکست و کوچک‌ترین اغماضی نسبت به جرایم و تخلفات آن‌ها نخواهیم داشت.

وی گفت: تمامی اوباش نامی و نوچه‌های آن‌ها در سطح استان البرز به ویژه کسانی که از زندان آزاد شده‌اند تحت کنترل پلیس هستند و کلیه ترددها و فعالیت‌های آن‌ها به طور نامحسوس و غیر مستقیم کنترل می‌شود و در صورت ارتکاب کوچک‌ترین جرم و تخلف بلافاصله دستگیر و تحویل مراجع قضایی خواهند شد.

قابل ذکر است که در یک ماهه اخیر 5 طرح برخورد با اراذل و اوباش در استان البرز اجرا و در این راستا تعداد 30 نفر اوباش دستگیر و تحویل مراجع قضایی و از آنجا روانه زندان شده‌اند.

گفتنی است در راستای اجرای این طرح‌ها تعداد 50 نفر از اراذل و اوباش که دارای پرونده هستند به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز احضار شده‌اند.

انتهای پیام/2302/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول