اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان در آیین زنگ انقلاب

انقلاب اسلامی سند موفقیت نظام سیاسی مبتنی بر دین است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: استمرار انقلاب اسلامی و درخشش روز افزون آن در همه عرصه‌ها بهترین سند موفقیت نظام سیاسی مبتنی بر دین است.

انقلاب اسلامی سند موفقیت نظام سیاسی مبتنی بر دین است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس ابراهیم عزیزی ساعتی پیش در آیین زنگ انقلاب که در آستانه دهه مبارک فجر در دبیرستان دخترانه "شیخ الاسلام" ناحیه یک بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: آنچه زمینه تحقق اهداف انقلاب و پیروزی در مقابل توطئه همه بدخواهان را فراهم کرد ، شکل گیری آن بر مبنای ارزش‌های الهی با محوریت ایمان، وحدت و رهبری بود.

وی تصریح کرد: بر این اساس باید گفت محوریت انقلاب بر اساس آموزه‌های اسلام ناب محمدی، تمسک به معجزه پیامبر بزرگ اسلام و عمل به دستورات این کتاب آسمانی بود که حرکت بزرگ ملت ایران در بهمن 57 به رهبری پیامبرگونه امام راحل را به ثمر رساند.

استاندار هرمزگان در ادامه با تاکید براینکه مقاومت و جهاد در راه اسلام به عنوان یکی دیگر از مولفه‌های مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه ملت غیور ایران اسلامی بود، خاطرنشان کرد: همه دستاوردهای انقلاب و اهداف ترسیمی آن بر همین محورهای مورد اشاره بود که با گذشت بیش از سه دهه همچنان با صلابت و اقتدار، موجب عزت ایرانیان شده است.

عزیزی قطع دست چپاولگران از منابع کشور و عزت بخشی به هویت ایرانی مسلمان را از برکات انقلاب برشمرد و بیان کرد: بزرگ‌ترین افتخار رژیم طاغوت ژاندارمی خلیج فارس و نوکری استکبار با تکیه بر منابع کشور بود که جز ذلت و عقب ماندگی ارمغان دیگری برای ملت نداشت.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی امروزه در سراسر جهان موجب سربلندی مردم شریف ایران شده است، خاطرنشان کرد: موفقیت‌های بزرگ ایران اسلامی در همه عرصه‌ها نتیجه اراده سترگ ایرانیان و نتیجه قدرت اسلام است  که در مقطع کنونی زمینه ساز بیداری امت اسلام را در کشورهای دیگر فراهم کرده است.

در این آیین همچنین احمد آخوندی مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، انقلاب 57 را انقلاب فرهنگی بر اساس اندیشه‌های ناب اسلامی عنوان کرد و اظهارداشت: بدون شک رمز موفقیت و استمرار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران رویکرد فرهنگی آن بود که بستر سقوط رژیم طاغوت و حاکمیت اسلام را فراهم کرد.

انتهای پیام/88004/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول