اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

شیشه رختکن 10 میلیون تومان برای بازیکنم هزینه داشت/ اهل دروغ گفتن نیستم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: شیشه رختکن که در پایان بازی با نفت تهران توسط درواز‌بان تیمم شکسته شد و 10 میلیون تومان برای این بازیکن هزینه داشت.

شیشه رختکن 10 میلیون تومان برای بازیکنم هزینه داشت/ اهل دروغ گفتن نیستم

فرهاد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در بازی مقابل نفت تهران 6-7 موقعیت گل مقابل تیمی به دست آوردیم که به طور کامل دفاع می‌کرد و این موضوع نشان می‌دهد که بازی بسیار خوبی را در برابر این تیم به نمایش گذاشته‌ایم.

وی با بیان اینکه اعتقادی به داشتن استرس در بازیکنان ندارم، تاکید کرد: زمانی که توپ به تیر دروازه برخورد می‌کند استرس عاملش نیست و تنها بدشانسی است که گریبان تیم ما را گرفته است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکید کرد: بدشانسی اوج کار ما است چراکه از یک توپ 10 درصد یک گل خوردیم و در 25 سال مربی‌گریم باخت برابر نفت تهران یکی از 10 باخت بدی بود که متحمل شده بودم چراکه فشار بسیاری را روی من آورد.

وی با اشاره به داوری دیدار تیمش برابر نفت تهران اضافه کرد: روی اوت دستی که انداخته شد خطا صورت گرفت همان توپ آمد و در ادامه مهاجم حریف مدافع تیم ما را هل داد، توپ کمانه کرد و با اشتباه دفاع توپ به گل تیم نفت تهران تبدیل شد اما در هر صورت شکست مربوط به من می‌شود.

کاظمی با اشاره به تعویض‌هایش برابر تیم نفت تهران اشاره کرد و افزود: تعویض تنها در اختیار سرمربی تیم است و کسی حق صحبت در این مورد را ندارد.

وی ادامه داد: من تشخیص تعویض بازیکنم را دادم، چرا که در آن لحظه قصد داشتم خونی تازه به رگ‌های تیمم تزریق و تعویض‌هایم تنها در راستای برد و نه تساوی بود.

این سرمربی در ادامه به مهاجمان تیمش اشاره کرد و افزود: بازیکنانی مانند بکو، پیام صادقیان و بیاتی‌نیا همگی بازیکنان گلزنی هستند اما زمانی که توپ در یک قدمی دروازه گل نمی‌شود تنها بدشانسی عامل آن است.

وی در ادامه به شکستن شیشه رختکن توسط گئورک کاسپاروف دروازه‌بان تیمش در پایان بازی با نفت تهران اشاره و تصریح کرد: این شیشه 10 میلیون تومان برای بازیکن تیمم هزینه در برداشت چراکه من پس از این اتفاق مبلغ 10 میلیون این بازیکن را جریمه کردم و به وی گفتم این فرهنگ مربوط به ایران نیست.

کاظمی تاکید کرد: به این بازیکن گفتم اینجا ارمنستان نیست و دیگر از این اعمال مرتکب نشو چراکه ما از این نوع حرکات بی‌زاریم.

وی ادامه داد: من دروغ نمی‌گویم چرا باید اتفاقی را که رخ داده بگویم نیفتاده و از کرباسچی سرپرست تیم هم بپرسید که آیا این بازیکن جریمه شد یا خیر و به کاسپاروف هم گفتم در صورتی‌که دیگر از این اشتباهات مرتکب شود از تیم بیرونش می‌کنم.

انتهای پیام/63020/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول