اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت فوتبال اصفهان:

ذوب‌آهن حفظ توپ را تمرین کند/ به جوانان بها داده شود

خبرگزاری فارس: پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: ذوب‌آهن باید حفظ توپ را تمرین کند تا اتفاقات بازی با پرسپولیس و سپاهان برای این تیم تکرار نشود.

ذوب‌آهن حفظ توپ را تمرین کند/ به جوانان بها داده شود

محمد یاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و گهر دورود اظهار کرد: نیمه نخست این بازی را بسیار خوب دیدم چراکه تیم اصفهانی با عرض دادن به بازی سعی کرد از تمام زمین استفاده کند و به عمق دفاع حریف بزند.

وی تصریح کرد: اما نیمه دوم بازی خوبی را از تیم ذوب‌آهن شاهد نبودیم و در مورد تعویض پیام صادقیان هم باید بگویم در صورتی‌که این بازیکن تا انتهای بازی در زمین می‌ماند می‌توانست در ضد حملات به تیم کمک کند و نکته‌ای که در بازی‌های ذوب‌آهن اهمیت دارد این است که این تیم باید حفظ توپ برای نگه‌ داشتن نتیجه را تمرین کند تا اتفاقاتی که در بازی برابر پرسپولیس و سپاهان برای ذوب‌آهن رخ داد تکرار نشود.

یاوری ادامه داد: شاه بیت بازی دو تیم حرکت بسیار خوب احسان پهلوان بود که به پیام صادقیان رسید و موجب شد محسن مسلمان گل تیم ذوب‌آهن را به زیبایی به ثمر برساند.

پیشکسوت فوتبال اصفهان تأکید کرد: بسیار خوشحالم که بازیکنی مانند پهلوان در ترکیب تیم ذوب‌آهن قرار گرفته اما بسیار خوب می‌شد که به سایر بازیکنان جوان نیز این شانس و میدان داده می‌شد.

وی اضافه کرد: هنوز هم در تیم‌های جوانان ذوب‌آهن هستند بازیکنان بسیار خوبی که می‌توانند در ترکیب تیم قرار بگیرند‌، بازیکنی مانند حامد شمسی‌پور که در تمام رده‌های سنی این باشگاه به عنوان کاپیتان حضور داشته و در صورتی‌که این شانس به وی و بازیکنانی از این دست داده شود می‌توانند بسیار برای تیم بزرگسالان کارساز باشد.

یاوری با اشاره به دیدار تیم‌های استقلال و ملوان در هفته‌ گذشته گفت: در این بازی بازیکنی 17 ساله به نام سعید عزت‌الهی حضور داشت که من به این بازیکن غبطه خوردم چراکه مرکز ثقل تیمش بود و بازی خوب این بازیکن تنها به دلیل اعتماد سرمربی‌ تیمش به وی بوده و امیدوارم سرمربی ذوب‌آهن هم به بازیکنان جوان تیمش اعتماد کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پهلوان بازی‌های بسیار خوبی برای ذوب‌آهن انجام می‌دهد افزود: این تیم باید ارزش این بازیکنان را بداند و ارزش واقعی بازیکنانی از این دست به این است که چند سال باشگاه بازیکنان جوان را در تیم خود حفظ کند و ذوب‌آهن پله ترقی این بازیکنان برای رفتن به باشگاه‌های دیگر نشود.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول