اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر تجمع گاز

انفجار در کاشان دو کشته بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی کاشان از کشته شدن دو نفر در حادثه انفجار ناشی از تجمع گاز در این شهرستان خبر داد.

انفجار در کاشان دو کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان،  مسعود چایچی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در این حادثه که حدود ساعت 22:30 در یکی از منازل قدیمی این شهرستان اتفاق افتاد تجمع گاز شهری موجب انفجار شدید شد و علاوه بر اینکه تخریب بخش اعظمی از این واحد مسکونی دو طبقه را به همراه داشت دو نفر از شهروندان این شهرستان را به کام مرگ فرستاد.

وی تعداد افراد حاضر در محل حادثه در زمان وقوع انفجار را 9 نفر ذکر و خاطر نشان کرد: چهار نفر از این تعداد از حادثه جان سالم به در بردند، سه نفر مصدوم و دو نفر نیز کشته شدند.

این مسئول افزود: یکی از کشته‌ شدگان این انفجار مهیب، دختری 14 ساله و جان باخته دیگر حادثه پیرمردی 80 ساله بوده است.

چایچی همچنین عنوان کرد: یکی از مصدومان حادثه نیز که زنی 30 ساله بوده به طور معجزه‌ آسایی از مرگ نجات یافته و اکنون کارهای درمانی روی وی انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای آتش‌نشانی تا ساعت 6:30 صبح امروز مشغول فعالیت‌های امدادی در محل حادثه بوده‌اند ابراز داشت: این عملیات سنگین با تلاش بی‌وقفه نیروهای این سازمان بیش از هفت ساعت به طول انجامید.

انتهای پیام/2406/ج20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول