اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر کشتی فرنگی

صبای قم به میهمانی فرنگی‌کاران شیرازی می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم کشتی فرنگی صبای قم در دومین هفته رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور در شیراز به میدان می‌رود.

صبای قم به میهمانی فرنگی‌کاران شیرازی می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از کش و قوس‌های فراوان بر سر اینکه بالاخره مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور بعد از جام جهانی 2013 برگزار شود یا قبل از آن به انجام برسد، سازمان لیگ فدراسیون کشتی این رقابت‌ها را با شرکت پنج تیم آغاز کرد.

البته بعد از بررسی‌های فراوان از بین تیم‌هایی که پیش از این سابقه حضور در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور را داشتند و همچنین تیم‌هایی که جدیداً برای ورود به لیگ برتر اعلام آمادگی کرده بودند، حضور شش تیم در لیگ برتر قطعی شد.

با این حال در آستانه برگزاری دیدارهای هفته نخست لیگ برتر کشتی فرنگی، یک تیم که نماینده کشتی شهرستان سبزوار بود از حضور در مسابقات لیگ برتر انصراف داد تا این مسابقات با شرکت پنج تیم به صورت رفت و برگشت برگزار شود.

تیم‌های فولاد ماهان سپاهان اصفهان، هیئت کشتی فارس، صبای قم، هیئت کشتی استان خوزستان و پرسپولیس تهران پنج تیم شرکت‌کننده در مسابقات این فصل لیگ برتر کشتی فرنگی مردان باشگاه‌های کشور هستند که دیدارهای هفته نخست آنها به انجام رسیده است.

در هفته نخست دو مسابقه در شهرهای قم و اصفهان برگزار شد که طی آن در قم تیم پرسپولیس تهران در میهمانی تیم کشتی فرنگی صبای قم توانست میزبان خود را با نتیجه جالب توجه پنج بر دو شکست داده و بدین ترتیب نخستین پیروزی خود و نخستین شکست صبای قم را رقم بزند.

در سوی دیگر تیم کشتی فرنگی فولاد ماهان سپاهان اصفهان در خانه خود میزبان تیم هیئت کشتی استان فارس بود که اصفهانی‌ها در این دیدار قاطعانه توانستند تیم هیئت کشتی فارس را با نتیجه دور از انتظار هفت بر صفر شکست داده و فاتح این دیدار لقب بگیرند.

بعد از انجام دیدارهای هفته نخست فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان به صدر جدول رده‌بندی رفت و تیم پرسپولیس تهران در تعقیب این تیم در مکان دوم جای دارد، ضمن اینکه صبای قم، هیئت کشتی خوزستان و هیئت کشتی فارس نیز در رده‌های بعدی جای دارند.

بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون کشتی کشورمان، دیدارهای هفته دوم از دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه نوزدهم بهمن ماه برگزار می‌شود و طی آن در هفته‌ای که تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان استراحت دارد، تیم صبای قم در میهمانی تیم هیئت کشتی فارس به میدان می‌رود و هیئت کشتی خوزستان نیز از پرسپولیس تهران پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول