اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شهرداری آبسرد

امکان بازدید از موزه عبرت تهران فراهم شد

خبرگزاری فارس: شهردار آبسرد از فراهم‏سازی امکان لازم برای بازدید از موزه عبرت تهران به همت این نهاد در ایام‏الله دهه فجر خبر داد.

امکان بازدید از موزه عبرت تهران فراهم شد

عبدالله متولی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: به طور قطع، مردم شریف ایران اسلامی با حضور گسترده و دشمن‏شکن خود در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات آتی، دسیسه‏های دشمنان را خنثی و وفاداری خود را به ولایت فقیه و نظام بار دیگر ثابت می‏کنند.

وی برپایی برنامه‏هایی برای گرامیداشت دهه مبارک فجر را ضرورتی انکارناپذیر برای حفظ انقلاب، ارزش‏ها و آرمان‏های امام راحل(ره) خواند.

متولی اضافه کرد: ضرورت هماهنگی و همیاری نهادها و ادارات در برگزاری باشکوه آیین‏های دهه فجر انقلاب اسلامی مورد تأکید مردم و رهبر است.

شهردار آبسرد افزود: پارسال مدیریت شهری آبسرد برای آشنایی نسل جوان با وقایع دوران انقلاب، اقدام به برگزاری نمایشگاه موزه عبرت کرد.

وی ادامه داد: این برنامه با استقبال بی‏نظیر 8 هزار نفری مردم همراه شد که امسال نیز آمادگی داریم تا با اختصاص امکان رفت و آمد، علاقه‏مندان را برای بازدید از موزه عبرت ایران اعزام کنیم.

متولی اضافه کرد: امسال هفته وحدت با ایام‏الله دهه فجر مصادف شده است و از این رو، با توجه به اهمیت این روزها و برای خنثی کردن توطئه‏های دشمنان اسلام در ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی باید با هوشیاری تمام و دقت در عمل تلاش کنیم و خاطرات این ایام را زنده نگه داریم.

انتهای پیام/2568/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول