اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

هنر امام‌ زدودن غبار طاغوت از بدنه اسلام بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه آوج گفت: هنر امام‌ خمینی (ره) زدودن غبار طاغوت از بدنه اسلام و طلوع فجر انقلاب اسلامی ایران بود.

هنر امام‌ زدودن غبار طاغوت از بدنه اسلام بود

حجت ‌الاسلام سید ضیاء‌الدین هاشمی امروز در حاشیه دیدار با روحانیون آوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با بیان اینکه قرارگیری دهه فجر در کنار هفته وحدت نماد همبستگی و اعلام اتحاد است، اظهار داشت: دهه فجر متولد شده از اسلام است و دشمن همواره از جهاد و شهادت ‌طلبی مردم هراس داشته و تخریب اسلام را دنبال می‌کند.

امام جمعه آوج دهه‌ فجر را انفجار نور اسلام برشمرد و افزود: در دورانی که غبار جلوی نور اسلام را گرفته بود امام امت این گرد و غبار را کنار زد، دین مبین اسلام را روشن و درخشان کرد و در نهایت این نور را در تمام کشور‌های جهان منتشر کرد.

وی بیداری اسلامی را ثمره طلوع انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: برکت دهه‌ فجر بیداری اسلامی است و آحاد ملت باید شاکر امام و شهدا بوده و اصل ولایت فقیه را به عنوان مهم‌ترین اصل انقلاب اسلامی پاس بدارند.

امام جمعه آوج افزود: امروز آنچه که ضامن اسلامیت و مردمی بودن نظام اسلامی است، اصل ولایت فقیه است که ملت ایران از این نعمت ولایت برخوردار بوده و عامل اصلی ترقی قرار دارد.

هاشمی با بیان این که انقلاب اسلامی با ولایت فقیه ادامه یافت، تصریح کرد: به برکت ولایت فقیه امروز شاهد افتخار کشور بوده و در عرصه‌های گوناگون اقتدار‌ نظام دشمنان را نابود کرده است.

انتهای پیام/77005/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول