اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هشتمین نمایشگاه کتاب قم

نخستین ترجمه تفسیر البرهان منتشر شد

خبرگزاری فارس: نخستین ترجمه تفسیر البرهان به همت دو ناشر طوبای محبت و آیت اشراق در هشتمین نمایشگاه کتاب قم عرضه شده است.

نخستین ترجمه تفسیر البرهان منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری هشتمین نمایشگاه کتاب قم، طوبای محبت و آیت اشراق دو ناشری هستند که مانند بسیاری دیگر از ناشران غرفه‌ای مشترک را در این نمایشگاه برپا کرده و انواع کتاب‌های ویژه مخاطبان گوناگون را عرضه می‌کنند.

در غرفه این دو ناشر مجموعه‌ای از کتاب‌های تاریخی، ادبی، شعر، داستان، قرآنی و حدیثی به ویژه تفسیر قرآن و نیز آثار دینی قابل مشاهده است.

مجموعه کتاب‌های معرفی شده در برنامه «سمت خدا» نوشته حجت‌الاسلام فرحزاد با عناوینی چون محبت زنان و کودکان، زیبایی اخلاقی، محبت و رحمت، تجارت و کسب و کار، وسعت رزق و شرح الصلوات در غرفه این دو ناشر به چشم می‌خورد که با تخفیف ویژه نمایشگاه در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

نخستین ترجمه تفسیر البرهان به همراه متن کامل عربی آن نوشته علامه سید هاشم بحرانی نیز در این غرفه موجود است و علاقه‌مندان به کتاب‌های تفسیری می‌توانند آن را با قیمت مناسب تهیه کنند.

انتهای پیام/2258/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول