اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قم:

فعالان عرصه فرهنگ واسطه فیض الهی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قم فعالان عرصه فرهنگ را به نوعی واسطه فیض الهی دانست و گفت: امیدواریم فعالان عرصه فرهنگ و رسانه بتوانند به وظیفه سنگینی که بر دوش دارند جامه عمل بپوشانند.

فعالان عرصه فرهنگ واسطه فیض الهی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری هشتمین نمایشگاه کتاب استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب استان قم دقایقی را در جمع دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه و جمعی از مدیران رسانه‌های قم به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به اینکه در کنار برگزاری این نمایشگاه جا داشت غرفه‌هایی نیز به مطبوعات اختصاص داده می‌شد، ادامه داد: قم دارای نشریات تخصصی و عمومی بسیار ارزشمندی است و می‌توان نسبت به این مقوله نیز در نمایشگاه توجه لازم داشت.

وی ادامه داد: هنوز بسیاری از مطبوعات جایگاه خود را در نمایشگاه‌ها پیدا نکرده است و این نمایشگاه می‌تواند ظرفیت بسیار خوبی برای آن فراهم کند.

امام جمعه قم با بیان اینکه عده‌ای از افراد واسطه فیض الهی هستند گفت: وجود مبارک پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار واسطه فیض هستند و در درجه نازل افراد با جایگاه‌های حقوقی و حقیقی به عنوان واسطه فیض قرار گرفته‌اند.

وی فعالان عرصه فرهنگ را نیز به نوعی واسطه فیض الهی دانست و یادآور شد: امیدواریم که در شب میلاد پیامبر گرامی اسلام و امام صادق(ع) کسانی که در عرصه فرهنگ و رسانه فعالیت می‌کنند بتوانند به وظیفه سنگینی که بر دوش دارند جامه عمل بپوشانند.

سعیدی بیان کرد: مردم خوراک فکری را از طریق فعالان عرصه فرهنگ و رسانه دریافت می‌کنند و امیدواریم که در این وظیفه با عافیت، صحت و سلامت سربلند باشید.

انتهای پیام/2258/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول