اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول طرح پارکبان شهرداری قزوین:

طرح پارکبان در پارکینگ بیمارستان رازی قزوین اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول طرح پارکبان سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از اجرای طرح پارکبان در پارکینگ بیمارستان رازی این شهر با هدف ساماندهی نحوه پارک وسایل نقلیه‌ در این پارکینگ خبر داد.

طرح پارکبان در پارکینگ بیمارستان رازی قزوین اجرا می‌شود

سپیده صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: چندی پیش بنا به درخواست شهروندان و مسئولان بیمارستان رازی، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اقدام به ساماندهی وضعیت پارکینگ بیمارستان رازی کرد که این پروژه با موفقیت به اتمام رسید.

وی افزود: اجرای این طرح که با طراحی فرزانه منتظری و با نظارت بهنام مافی انجام شد، به دلیل پارک نامناسب وسایل نقلیه در محوطه بیمارستان رازی و به دنبال آن مشکلاتی که برای تردد آمبولانس‌های اورژانس ایجاد می‌شد؛ بوده است.

این مسئول ادامه داد: لذا در این طرح مسیر مجزایی برای تاکسی‌ها، آمبولانس‌های اورژانس و محل عبور عابران پیاده در نظر گرفته شد که بسیاری از مشکلات تردد را برطرف کرد.

به گفته مسئول طرح پارکبان سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین این پروژه با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان در این محدوده از شهر قزوین اجرا شده است.

صالحی افزود: در حال حاضر نیز برای ساماندهی وسایل نقلیه‌ای که در محوطه بیمارستان رازی و در پارکینگ بیمارستان اقدام به پارک می‌کنند، اجرای طرح پارکبان در دستور کار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در این راستا افراد پارکبان با نظارت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین در پارکینگ بیمارستان رازی مستقر شده‌اند و راهنمایی‌های لازم برای پارک خودروها را به مردم ارائه می‌دهند تا از ازدحام و هرج و مرج در پارک خودروها جلوگیری شود.

انتهای پیام/77001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول