اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه‏گذاری در سمنان:

صنایع برای گذر از شرایط موجود به کمک نیاز دارند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه‏گذاری در استان سمنان گفت: امروز باید بخش تولید و صنایع را یاری دهیم تا بتوانند از شرایط دشوار کشور به سلامت گذر کنند.

صنایع برای گذر از شرایط موجود به کمک نیاز دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان سمنان، احمد سیاوش‏پور در نشست هم‏اندیشی قضات و مسئولان هیئت‏های حل اختلاف مالیاتی افزود: افزایش اعتماد بین مردم و دولت در بحث مالیات باید مورد توجه قرار گیرد؛ به گونه‏ای که با تعریف صحیح ساز و کار سیستمی، اعتماد مردم و بخش خصوصی را در دریافت عادلانه مالیات فراهم کنیم و در مقابل، گلایه و نگرانی‏های جامعه را کاهش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه قاضی در مراجع قضایی و شبه‏قضایی محور است، گفت: کارشناسان اقتصادی در جلسات، با ارائه نظرات خود ضمن رعایت امانت و حقوق طرفین، موجب صدور آرای عادلانه توسط قضات می‏شوند.

رئیس دستگاه قضایی استان سمنان بر رعایت همه جوانب و حفظ حقوق بیت‏المال و اشخاص در جلسه‏های هیئت‏های حل اختلاف مالیاتی تاکید کرد.

توانی برای تولید باقی نمانده است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان نیز گفت: یک‌هزار و 800 واحد تولیدی در این استان فعال هستند که 290 واحد به عضویت اتاق درآمده‏اند.

علی‏اصغر جمعه‏ای ادامه داد: اگر نماینده اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان سمنان در هیئت حل اختلاف حضور دارد، به نمایندگی از این بخش بوده چرا که به مسائل اقتصادی این بخش واقف است.

وی به نقش مهم و کلیدی قضات در رسیدگی به پرونده‏ها اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط فعلی اقتصادی، هیچ تصمیم ناگهانی اقتصادی بدون کار کارشناسی شرایط حاضر جائز نیست.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان افزود: متاسفانه تصمیم‏های نامناسب مانند نبود ثبات قیمت ارز، افزایش مالیات و ... در شرایط فعلی توانی برای تولید باقی نگذاشته است.

انتهای پیام/2249/ت 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول