اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور

صبای قم با صعود خداحافظی کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دیداری خانگی مغلوب ذوب آهن اصفهان شد تا عملا شانسی برای صعود به مرحله دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نداشته باشد.

صبای قم با صعود خداحافظی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در چهارمین دوره حضور تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور این تیم همانند سه دوره گذشته باز هم نتوانست جواز حضور در مرحله دوم را به دست بیاورد.

فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم در فصل جاری مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در گروهی هستند که انصافا تیم‌های قوی و مطرحی در آن قرار دارند، جایی که فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان و استقلال اهواز سه تیم سازنده و با سابقه فوتبال ایران مدعی اصلی صعود هستند.

صبای قم ضلع چهارم مربع مدعیان صعود از گروه دوم مرحله مقدماتی رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود که تنها همان ضلع چهارم باقی ماند و نتوانست بختی برای صعود به مرحله دوم برای خود فراهم کند.

صبای قم در این گروه با تیم‌های ذوب آهن اصفهان، استقلال اهواز، شهرداری اندیمشک، صنعت نفت آبادان، نفت و گاز گچساران، فولاد خوزستان و حافظ شیراز هم‌گروه است و تا کنون توانسته است از آغاز تا پایان هفته یازدهم رتبه چهارم جدول را به خود اختصاص بدهد.

فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم در هفته چهارم از دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در خانه خود میزبان تیم مدعی نوجوانان ذوب آهن اصفهان بودند که در این بازی با نتیجه‌ای شبیه به باخت دیدار رفت، شکست دیگری را متحمل شدند.

صبای قم در این بازی که در حضور فوتبال دوستان قمی در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم به انجام رسید، در ششمین بازی خانگی میزبان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بودند در پایان جدالی سخت و نفس گیر با حساب سه بر یک مغلوب شدند.

این نتیجه دقیقاً در دیدار رفت دو تیم در اصفهان نیز رقم خورده بود اما حکایت دیدار برگشت با بازی نیم فصل اول تفاوت زیادی داشت زیرا هر نتیجه‌ای در این دیدار به دست می‌آمد، به سرنوشت دو تیم در ادامه لیگ مرتبط بود و از قضا همین گونه شد و صبای قم با قبول این باخت عملا شانس صعود از مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور را از دست داد.

صبای قم در حالی این بازی را باخت که ذوب آهن را 27 امتیازی کرد و خود 12 امتیازی باقی ماند تا اصفهانی‌ها به مرحله بعد صعود کنند و صبای قم در مکان چهارم باقی بماند.

انتهای پیام/78002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول