اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دارنده مدال برنز المپیک مونیخ:

همدان برای همیشه در ذهن و خاطرات ما می‌ماند

خبرگزاری فارس: دارنده مدال برنز المپیک مونیخ گفت: برنامه تجلیل از خانواده‌های المپیک برای نخستین بار در تاریخ ورزش همدان اتفاق افتاده است، که برای همیشه در ذهن و خاطرات ما ماندگار می‌شود.

همدان برای همیشه در ذهن و خاطرات ما می‌ماند

ابراهیم جوادی در حاشیه جشنواره زمستانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه همدان به لحاظ تاریخی و در برداشتن شخصیت‌های برجسته بسیار ما را تحت تأثیر قرار داد، افزود: همدان از نظر شخصیت‌هایی که در این شهر قرار دارند، بسیار دیدنی است که از اثرگذاری بالایی نیز برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه با خانواده‌اش در این جشنواره حضور یافته است، ادامه داد: کمتر اتفاق می‌افتد در جشنواره‌ها قهرمانان با خانواده حضور یابند، که همدان با این رویکرد زمینه خوشحالی ما را فراهم آورده است.

دارنده مدال برنز المپیک مونیخ با اشاره به اینکه تجلیل از قهرمانان و خانواده‌های آنان برای نخستین بار در همدان اتفاق افتاده است، یادآور شد: ما در همدان از آرامگاه باباطاهر، تپه باستانی هگمتانه، آرامگاه بوعلی، باغ موزه دفاع مقدس و غار بازدید کردیم، که هر کدام جذابیت خاص خود را داشت.

وی بیان داشت: برنامه تجلیل از خانواده‌های المپیک برای نخستین بار در تاریخ ورزش همدان اتفاق افتاده که برای همیشه در ذهن و خاطرات ما ماندگار می‌شود.

جوادی با اشاره به افتخارآفرینی‌های خود در دنیای ورزش اظهار کرد: از سال 1969 وارد تیم ملی شدم و نخستین مدال طلا را در همان سال و در مسابقات جهانی کانادا نیز طلا گرفتم.

وی با اشاره به طلای بلغارستان در سال 1971 یادآور شد: در المپیک مونیخ با تبانی داوران به مدال برنز دست یافتم و سال بعد در سال 1973 در مسابقات جهانی طلا گرفتم.

دارنده مدال برنز المپیک مونیخ با بیان اینکه در مجموع در شش سال عضو تیم ملی در 20 مسابقه شرکت کردم، افزود: با حضور در مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی در 20 مسابقه شرکت کردم که حاصل آن 17 مدال طلا، دو نقره و یک برنز بود.

وی به عنوان پیشکسوت توصیه‌هایی برای نوجوانان و جوانان ورزشکار داشت و ابراز داشت: پشتکار سرلوحه جوانان قرار گیرد و از باخت‌ها نترسند، چون هر باختی مقدمه پیروزی است.

جوادی در پایان خاطرنشان کرد: جوانان باید به بزرگترها و مربیان خود احترام بگذارند و عاشق کارشان باشند، چون با عشق می توان به جایی که می‌خواهند برسند.

انتهای پیام/89003/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول