اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال صبای قم:

صعود پرقدرتی به نیمه نهایی داشتیم / لیگ برتری می‌شویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال صبای قم گفت: خوشبختانه صعود پرقدرتی به نیمه نهایی لیگ دسته اول هندبال داشتیم و در این مرحله فقط به لیگ برتری شدن فکر می‌کنیم.

صعود پرقدرتی به نیمه نهایی داشتیم / لیگ برتری می‌شویم

غلامعلی اکبرآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با اینکه بهترین تیم مرحله گروهی لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور لقب گرفتیم اما باور کنید پیروزی در هیچ یک از 10 بازی این مرحله کار آسانی نبود چون با تیم‌های خوبی هم‌گروه بودیم.

وی تاکید کرد: اگر این موقعیت برای صبای قم فراهم شد که به عنوان صدرنشین و تنها تیم بدون باخت مرحله گروهی راهی نیمه نهایی شود، حاصل یک کار گروهی از مدیریت باشگاه صبا، مدیریت تیم هندبال و همکاران در کادر فنی و بازیکنان غیرتمند تیم صبای قم است.

سرمربی تیم هندبال صبای قم بیان داشت: ما حتی لحظه‌ای که صعودمان به مرحله نیمه نهایی قطعی شده و خیلی زودتر از بازی هفته پایانی می‌دانستیم که قطعاً به جمع چهار تیم برتر لیگ دسته اول صعود می‌کنیم، حریفان را هرگز دست کم نگرفتیم.

وی تصریح کرد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که با تعصب بسیار بالا و با جنگندگی مثال زدنی در هر 10 بازی مرحله گروهی برابر حریفان به میدان رفتند و خوشبختانه در تمام بازی‌های خود موفق به کسب امتیاز شدیم تا نشان دهیم که چقدر انگیزه صعود به لیگ برتر را داریم.

اکبر آبادی بیان داشت: از مسئولان باشگاه می‌خواهم که در دو بازی آتی که در نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور خواهیم داشت حمایت همه جانبه‌ای را داشته باشیم تا ان‌شاءالله هندبال نیز بتواند مانند فوتبال و فوتسال مایه سربلندی ورزش قم شود.

وی عنوان کرد: بازیکنان ما کاملا آماده بازی مرحله نیمه نهایی هستند ما باید در دیدار رفت این مرحله در گچساران به میدان برویم و در دیدار برگشت میزبان خواهیم بود که این موضوع هم می‌تواند موقعیت بسیار خوبی را برای لیگ برتری شدن صبای قم فراهم کند.

سرمربی تیم هندبال صبای قم یادآور شد: شناخت خوبی از تیم گچساران دارم و بر اساس اطلاعاتی که از این تیم و بازی‌های آنها در مرحله گروهی به دست آورده‌ایم ان‌شاءالله با تمام توان به میدان می‌رویم تا بتوانیم ضمن صعود به دیدار نهایی به مسابقات فصل آینده لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور نیز برویم.

انتهای پیام/78002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول