اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

امتیازات ویژه به آموزگاران مقطع ابتدایی تعلق می‌گیرد

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص امتیاز ویژه برای آموزگاران آموزش ابتدایی در قالب نظام رتبه‌بندی معلمان در آینده نزدیک خبر داد.

امتیازات ویژه به آموزگاران مقطع ابتدایی تعلق می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه مهین پردال صبح امروز در همایش بزرگداشت سالروز تأسیس معاونت آموزش ابتدایی که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت برگزار شد، دوره ابتدایی را از ماندگارترین دوران تحصیلی خواند و اظهار داشت: برگزاری چنین همایشی در بالابردن انگیزه دست‌اندرکاران این مقطع حساس و مؤثر خواهد بود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر قرار است خاستگاه و جایگاهی برای حل معضلات اخلاقی و اجتماعی پیدا شود، قطعا هیچ جایی مهمتر و بهتر از آموزش ابتدایی نیست.

وی با اشاره به اهمیت دوره ابتدایی بیان کرد: با وجود کثرت کسانیکه زیر لوای مقطع ابتدایی هستند استقلال جایگاه معاونت آموزش ابتدایی امری ضروری به نظر می رسید.

پردال افزود: بر همین اساس در دیماه سال 88 به تدبیر دولت دهم این معاونت ایجاد شد و این اقدام گامی مؤثر در پیشبرد اهداف نظام آموزشی به خصوص در دوره ابتدایی پدید آورد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، ساماندهی زمان آموزش، ایجاد پایه ششم در نظام آموزش و عدالت نسبی شغلی را از دیگر اثرات مفید راه‌اندازی این معاونت برشمرد و خاطرنشان کرد: اضافه شدن پایه ششم به دوره آموزشی باعث برانگیختن انگیزه دانش‌آموزان برای ورود به مقطع تحصیلی راهنمایی می‌شود.

پردال با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم عملیاتی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان کرد: در سند تحول بنیادین به آموزگاران مقطع ابتدایی توجه ویژه شده و قرار است به زودی به آموزگاران این مقطع تحصیلی امتیاز خاص تعلق گیرد.

این مقام آموزشی افزود: اعطای امتیاز بر مبنای صلاحیت حرفه‌ای و رشد علمی معلمان در نظر گرفته می‌شود. 

معاون آموزش ابتدایی در پاسخ به گلایه‌های آموزگاران مبنی بر  عدم واریز به موقع مطالبات آنها بیان کرد: امیدواریم با عنایت به نگاه ویژه به وضعیت معیشتی آموزگاران در سند تحول بنیادی، مشکل اعتبارات در اسرع وقت برطرف شود. 

وی با تبیین ملاک‌های برتری آموزشی، از آموزگاران مقطع ابتدایی خواست در زمینه توانمندسازی خود در زمینه پژوهش و تحقیق اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/82008/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول