اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت ورزشی همگانی تهران:

همدان قطب گردشگری ایران است

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت ورزشی همگانی تهران گفت: همدان با قدمت 3 هزار ساله و مردمی با تمدن به عنوان قطب گردشگری ایران به شمار می‌رود.

همدان قطب گردشگری ایران است

عبدالرضا فرزانه در حاشیه برگزاری ششمین جشنواره زمستانی گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان با بیان اینکه ورزش همگانی توصیه شده رهبر انقلاب است، اظهار داشت: ورزش همگانی شاخص توسعه یافتگی هر کشوری است.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا فرهنگ ورزش همگانی را در کشور گسترش دهیم، ادامه داد: ورزش همگانی تنها ورزشی است که نه جنسیت می‌شناسد و نه سن و سال خاصی را؛ همه می‌توانند در آن شرکت کنند تنها نیاز ما فرهنگسازی در این زمینه است.

سرپرست هیئت ورزشی همگانی تهران درباره عملکرد این هیئت در تهران گفت: استان تهران به عنوان یک استان کاملاً ویژه و برخوردار از چندین میلیون نفر، یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان است و همین موضوع کار ما را در اجرای این نوع از ورزش سخت‌تر می‌کند.

 وی در ادامه با بیان اینکه در تهران 350 ایستگاه ورزش صبحگاهی وجود دارد، ابراز داشت: مردم در پارک و بوستان‌های این شهر از ساعت شش صبح و حتی عصرها ورزش می‌کنند.

فرزانه در ادامه با اشاره به ایجاد دو پارک ویژه بانوان در تهران افزود: که با توجه به شرایط این پارک، بانوان می‌توانند به طور آسوده و راحت در این پارک فعالیت ورزشی داشته باشند، البته قصد داریم تعداد این پارک‌ها در سطح استان تهران افزایش دهیم.

وی درباره فعالیت‌های پیش روی هیئت همگانی کلانشهر تهران ابراز کرد: در روز 13 بهمن و به مناسبت دهه مبارک فجر در سه پارک پردیس، لاله و بهشت مادران همایش‌هایی را خواهیم داشت تا مردم را ترغیب به امر ورزش کنیم.

سرپرست هیئت ورزشی همگانی تهران درباره کمیته‌های فعال هیئت ورزشی همگانی پایتخت گفت: از 23 کمیته 17 کمیته ما فعال است و باقیمانده در شرف فعال شدن هستند که به زودی این امر محقق خواهد شد.

وی درباره برگزاری جشنواره زمستانی در همدان ابراز داشت: همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران اسلامی است اما به نظر من این موضوع مهجور واقع شده است.

 فرزانه ادامه داد: باید این را به جهانیان شناساند که همدان نه تنها یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران بلکه از قدیمی‌ترین شهرهای جهان است.

وی با اشاره به اینکه ورزش محرک خوبی برای شناساندن همدان است، ابراز داشت: همدان با وجود جمعیت کم و وسعت پایین در امر ورزش بسیار قدرتمند عمل کرده است و همیشه ورزشکاران این استان در تیم ملی و المپیک‌ها حاضر هستند.

 سرپرست هیئت ورزش همگانی تهران افزود: در امر زیرساخت بهترین امکانات ورزشی در این استان وجود دارد که باید از این ظرفیت عظیم استفاده شود.

ششمین جشنواره زمستانی همدان با شعار «ورزش، گردشگری، همبستگی» از پنجم تا دهم بهمن ماه با حضور مسئولان کشوری، میهمانان داخلی و خارجی و همچنین سفرا، کارداران و رایزنان فرهنگی کشورهای مختلف و 25 نفر از مدال‌آوران و قهرمانان ادوار مختلف المپیکی سال‌های 1948 تا 2012 لندن در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌‌زمین، در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2499/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول