اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صف‌های طولانی تعویض پلاک در لامرد

خبرگزاری فارس: برای تعویض پلاک قدیم موتور سیکلت‌‌های موجود در لامرد و مهر تشکیل صف‌های طولانی همچنان ادامه دارد و مراجعه کنندگان ساعت‌های بسیاری را در انتظار به سر می‌برند.

صف‌های طولانی تعویض پلاک در لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، پس از اعلام محمد رویانیان مدیر سابق ستاد سوخت کشور مبنی بر آخرین مهلت تعویض پلاک‌ موتورسیکلت‌ها تا پایان سال جاری، صف‌های طولانی تعویض پلاک موتور سیکلت‌ها در بلوار شاهد این شهر و جلوی یکی از دفاتر پلیس+ 10 تشکیل شده است.

شاید این بار استقبال زودهنگام از این طرح را بتوان به دو دلیل قطع کردن کارت سوخت و عدم ارائه بیمه‌نامه موتورسیکلت ربط داد.

اما نکته جالب در تعویض پلاک قدیم موتورسیکلت‌های موجود در لامرد این است که تنها یک دفتر تعویض پلاک پلیس + 10 واقع در بلوار شاهد شهر لامرد این کار انجام می‌دهد و نکته جالب‌تر در این است که از شهرستان‌های مهر و بخش‌های آن نیز به این دفتر مراجعه می‌کنند و تنها پنج کارمند خدمات تعویض پلاک را انجام می‌دهند و همچنان تشکیل صف‌های طولانی ادامه دارد و مراجعه کنندگان ساعت‌های بسیاری را در انتظار به سر می‌برند.

برابر زمان‌بندی مالکان موتورسیکلت دارای پلاک قدیم که در شهرستان‌های لامرد و مهر و بخش‌های مرکزی این دو شهرستان و بخش‌های اشکنان، علامرودشت،گله دار، اسیر و وراوی سکونت دارند می‌توانند فقط روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هر هفته به پلیس راهنمایی و رانندگی لامرد مراجعه کنند البته به تازگی این نهاد نیز برنامه زمان‌بندی طبق سال ساخت موتورسیکلت‌ها را تهیه کرده و مالکان بر حسب این زمان‌بندی می‌توانند به پلیس راهنمایی و رانندگی مراجعه کنند.

برابر اطلاعات به‌دست آمده توسط خبرنگار فارس تاکنون تعداد بسیاری موتورسیکلت،‌ پلاک قدیم را تعویض و پلاک ملی نصب کرده‌اند‌.

اما به هر حال مشخص نیست چرا فقط باید یک دفتر تعویض پلاک پلیس + 10 در شهر لامرد خدمات تعویض پلاک قدیم موتورسیکلت‌ها در شهرستان‌های لامرد و مهر و بخش‌‌های تابعه را انجام دهد و ساعت‌های بسیاری باید مردم وقت ارزشمند خود را در صف طولانی تعویض پلاک به هدر بدهند و به راستی چرا در این‌گونه موارد تدابیری ویژه و هدفمند از سوی مسئولان مرتبط با این موضوع انجام نمی‌شود.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول