اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه:

اگر داوران عادلانه قضاوت کنند بازیکنان اعتراض نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: اگر داوران عادلانه قضاوت کنند، بازیکنان ما اعتراض نمی‌کنند.

اگر داوران عادلانه قضاوت کنند بازیکنان اعتراض نمی‌کنند

یدالله کارگرپیشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اگر داوران لیگ برتر والیبال عادلانه قضاوت کنند، بازیکنان ما اعتراض نمی‌کنند.

وی درباره شکست تیمش برابر پیکان تهران گفت: ما به خوبی بازیکنان خود را برای مسابقه با پیکان آماده کرده بودیم و این مسابقه، بازی زیبایی از آب درآمد و رقابت نفس‌گیری بین دو تیم بود. اما تیم پیکان به دلیل صدرنشینی و اطمینان از صعود به پلی‌آف، استرسی برای بازی نداشت، در حالی که بازیکنان تیم ما به دلیل وضعیت خاصمان در جدول رده‌بندی، کمی استرس داشتند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان شهرداری ارومیه برابر پیکان افزود: پیکان تیم پر مهره و باسابقه‌ای است و هر چند بازیکنان ما در برخی لحظات اشتباهات فردی داشتند، اما در کل از عملکرد آنان راضی هستم.

مدیر فنی شهرداری ارومیه درباره مسابقه این هفته تیمش گفت: بازی با تبریز برای ما بسیار حساس است و به امتیازات این بازی برای ماندن در جمع مدعیان نیاز داریم.

کارگرپیشه در مورد برخی اظهارات که بازیکنان و کادر فنی شهرداری ارومیه را به اعتراضات بی‌مورد متهم می‌کنند گفت: نمی‌دانم و هنوز دلیل این مسئله را نیافته‌ام که چرا همیشه به تیم‌های ارومیه ظلم می‌شود. حتی در مسابقه‌ای که با پیکان داشتیم، همه بینندگان تلویزیونی شاهد بودند که گزارشگر بازی از چه کلماتی در گزارش خود استفاده کرد.

وی با اشاره به دیدار جنجالی شهرداری ارومیه و کاله و نحوه صدور رأی این بازی در فدراسیون گفت: قانون می‌گوید وقتی تیمی بدون اجازه زمین بازی را ترک می‌کند، بدون چون و چرا باید سه بر صفر بازنده اعلام شود، در صورتی که روز رسیدگی به پرونده این بازی در کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، بیش از 5 ساعت طول کشید که رأی را به نفع ما صادر کنند و دو جلسه هم تماشاگران ما را محروم کردند.

وی افزود: در نتیجه، اگر داور بازی بدون اشتباه و با در نظر گرفتن عدالت، به قضاوت بازی مشغول باشد بازیکنان ما هیچ گاه به او اعتراض نمی‌کنند. بازیکنان باتجربه و ملی‌پوش ما که به طور کامل به قانون اشراف دارند، وقتی شاهد هستند که قانون نقض می‌شود، نسبت به این مسئله اعتراض می‌کنند.

یدالله کارگرپیشه شانس حضور شهرداری ارومیه در مرحله حذفی لیگ برتر والیبال را زیاد دانست و افزود: ما دو بازی حساس در ارومیه و یزد برابر متین ورامین و پیشگامان کویر داریم و در صورت پیروزی در این دیدارها، حتی نیم‌نگاهی به رده‌های سوم و دوم جدول داریم.

تیم والیبال شهرداری ارومیه هفته گذشته در تهران با نتیجه سه بر یک برابر تیم صدرنشین پیکان شکست خورد و چهارشنبه یازدهم بهمن در تبریز به مصاف شهرداری این شهر می‌رود.

انتهای پیام/61001/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول