اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان خبر داد

بازسازی شریان آسیب‎دیده گاز در گلستان + تصاویر

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان گفت: شریان آسیب‎دیده گاز بر اثر سیل در حد فاصل پل روستاهای سرمحله و ول‎افرا بندرگز واقع در غرب استان بازسازی و مقاوم‎سازی شد.

بازسازی شریان آسیب‎دیده گاز در گلستان + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رمضانعلی سنگدوینی عصر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: عملیات رفع این نقص طی شش روز با همکاری نیروهای درون‎سازمانی و بدون حضور پیمانکار بخش خصوصی انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: خطوط ارتباطی یاد شده بر اثر سیل‎های متعدد تابستان و سقوط درختان مجاور بر آن دچار خمیدگی شده و بخشی نیز بر اثر طغیان سیل نمایان شده بودند.

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان با اشاره به واقع بودن لوله‎های گاز در حد فاصل پل رودخانه سرمحله و ول‎افرا افزود: در این عملیات طول و عرض رودخانه افزایش یافت و نقطه خطر اصلاح شد. 

سنگدوینی یادآور شد: با توجه به سرمای زمستان به ویژه در روزهای انجام  عملیات، ابتدا مسیر فرعی و موقت گاز مشترکان حدود 85 مشترک خانگی روستای گل‎افرا در کوتاه‎ترین زمان وصل و سپس مسیر آسیب‎دیده مورد بازسازی قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سرمای بهمن و اسفندماه از مشترکان گلستانی خواست تا در مصرف گاز صرفه‎جویی کنند.

سنگدوینی اظهار داشت: حضور فعال و مسئولانه نیروهای این شرکت بسیار ستودنی بود و با عنایت به شرایط جغرافیای خاص منطقه و احتمال بارش شدید باران و برف و خطر بروز سیل تمام سعی و تلاش ما بر این بود تا عملیات فوق در کمترین زمان ممکن به اتمام برسد.

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان عنوان داد: در این آزمون واقعی میزان آمادگی شرکت مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی یادآور شد: کمیته بحران شرکت گاز گلستان با اجرای مانورهای از پیش تعیین شده در موضوعات مرتبط و شبیه‎سازی حوادث احتمالی در جغرافیای متنوع استان سعی در بالا بردن میزان آمادگی نیروهای عملیاتی، امدادی و پشتیبانی خود دارد و خوشبختانه تاکنون نتایج خوبی داشته است.

انتهای پیام/2307/ج40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول