اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مجتمع فرهنگی‌ هنری امام‌خمینی

مسابقه رنگین‌کمان سرخ در مشهد به داوری رسید

خبرگزاری فارس: مدیر مجتمع فرهنگی‌ هنری امام‌خمینی گفت: آثار ارسالی به نخستین مسابقه نقاشی «رنگین‌کمان سرخ» با موضوع امام‌حسین و عاشورا، به مرحله داوری رسید.

مسابقه رنگین‌کمان سرخ در مشهد به داوری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، روح‌الله مهدی‌پناه عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 1000 اثر از کودکان پایتخت معنوی ایران به دبیرخانه نخستین مسابقه نقاشی «رنگین‌کمان سرخ» ارسال شد که پس از تفکیک و بازبینی اولیه، بیش از 500 اثر به مرحله داوری نهایی رسید.

مدیر مجتمع فرهنگی ‌هنری امام‌خمینی با اشاره به استقبال خوب کودکان و نوجوانان از این مسابقه، افزود: با وجود تبلیغات محدود، تقریباً از تمام نواحی آموزش و پرورش مشهد و حتی از برخی شهرستان‌ها، دریافت اثر داشتیم که انگیزه ما برای برگزاری پرقدرت‌تر و وسیع‌تر این مسابقه در سال آینده را دو چندان کرد.

وی تاکید کرد: فراخوان مسابقه «رنگین‌کمان سرخ» در دو سطح پیش‌دبستانی و دبستان صورت گرفت که استقبال پایه‌های اول تا ششم دبستان بیش‌تر بود.

مهدی‌پناه افزود: در مجموع، 1075 اثر از 613 دانش‌آموز دختر و 462 دانش‌آموز پسر به دبیرخانه مسابقه ارسال شده که ناحیه پنج آموزش و پرورش مشهد با بیش از 400 اثر بیش‌ترین آمار شرکت‌کننده را به خود اختصاص داده است.

وی تاکید کرد: در فراخوان این مسابقه هیچ محدودیتی برای نوع و شیوه اجرا قائل نشدیم و از کودکان و نوجوانان خواستیم به شکل آزاد و فارغ از نگاه‌های کلیشه‌ای، برداشت و نگرش خود به واقعه عاشورا و مظلومیت امام‌حسین(ع) را بر روی کاغذ نقاشی کنند که نتیجه جالبی را در پی داشت.

مدیر مجتمع فرهنگی‌ هنری امام‌خمینی افزود: در اختتامیه این مسابقه از 30 اثر برگزیده تقدیر خواهد شد و بنا داریم مجموعه‌ای از این آثار را نیز به چاپ رسانیم.

انتهای پیام/70005/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول